reklama - zainteresowany?

Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki - Onepress

Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki
Autor: Kall Jacek
ISBN: 978-8-3264-1479-4
stron: 236, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

Tagi: Marketing

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych.

Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.

Szczegółowo omówiono w niej m.in.:

  • funkcję, kapitał i wartość marki,
  • komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
  • rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
  • cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
  • narzędzia komunikacji mobilnej,
  • technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
  • zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.

Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych.


Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.

Dodaj do koszyka Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

 

Osoby które kupowały "Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

Spis treści

Dodaj do koszyka Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.