Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki - Onepress

ISBN: 978-8-3264-1479-4
stron: 236, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Tematem książki jest komunikowanie marek za poÅ›rednictwem smartfonów. UrzÄ…dzenia te nie tylko zrewolucjonizowaÅ‚y sferÄ™ technologicznÄ…, Å‚Ä…czÄ…c możliwoÅ›ci komputera osobistego z mobilnoÅ›ciÄ…, ale także wykreowaÅ‚y nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje siÄ™ w ruchu i chce mieć dostÄ™p do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc dziaÅ‚ać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie siÄ™ nowych wyzwaÅ„ marketingowych.
Jak w natÅ‚oku nowych narzÄ™dzi i możliwoÅ›ci znaleźć te, które pozwolÄ… skutecznie zbudować silnÄ… markÄ™? Jak wykorzystać zmieniajÄ…ce siÄ™ zachowania zakupowe w taki sposób, by jÄ… wyróżnić? Jak komunikować siÄ™ z klientami, którzy odwracajÄ… siÄ™ od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
SzczegóÅ‚owo omówiono w niej m.in.:
- funkcję, kapitał i wartość marki,
- komunikacjÄ™ marketingowÄ… marki i proces jej planowania,
- rewolucjÄ™ komórkowÄ… i jej konsekwencje spoÅ‚eczne,
- cechy charakterystyczne pokolenia gÅ‚ównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
- narzędzia komunikacji mobilnej,
- technologie umożliwiajÄ…ce komunikacjÄ™ krótkiego zasiÄ™gu (Bluetooth, NFC) i geolokalizacjÄ™,
- zjawiska zachodzÄ…ce na rynkach lepiej rozwiniÄ™tych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych.
Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiÄ…zaÅ„ w dziaÅ‚aniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpÅ‚ywem na wspóÅ‚czesnych konsumentów.
Osoby które kupowały "Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)