reklama - zainteresowany?

Brand impulse - Onepress

Brand impulse
Autor: Kosson Grzegorz
ISBN: 978-8-3635-6686-9
stron: 136, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,52 zł (poprzednio: 43,53 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,01 zł)

Dodaj do koszyka Brand impulse

Tagi: Marketing

Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coÅ› mówi. Czasem dosÅ‚ownie, a czasami w formie nieokreÅ›lonych zjawisk, sytuacji i doÅ›wiadczeÅ„. Wszystko niesie ze sobÄ… jakiÅ› sens.


Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.

Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyÅ›leÅ„, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczajÄ…cego Å›wiata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych.

Te inspiracje i myÅ›li, brand impulsy, mogÄ… pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkaÅ„ czy też osobistych doÅ›wiadczeÅ„.

Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest gÅ‚Ä™boko ukryte. Jak z przypadkowoÅ›ci i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla Å›wiata?

Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

Dodaj do koszyka Brand impulse

Spis treści

Dodaj do koszyka Brand impulse

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.