Brand Purpose, czyli o wy - Onepress

ISBN: 978-83-289-0635-8
okładka: mi
Księgarnia: Onepress
Książka będzie dostępna od września 2023
Zobacz także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Wyjaśnienie, czym jest brand purpose, gdzie umiejscowić je w strategii marki, komunikacji marki oraz codziennych 'jobs to be done' w organizacji
- 1.1. Definicje i cechy brand purpose
- 1.2. Wpływ Simona Sineka
- 1.3. Różnice pojęciowe
- 1.4. Brand purpose a strategie marketingowe i zarządzanie marką
Rozdział 2. Marki budowane na wartościach
- 2.1. Definiowanie wartości marki
- 2.2. Korzyści z budowania wartościowych marek
- 2.3. Komunikacja wartości i wartościowych marek
Rozdział 3. Etyka w działaniach marketingowych i dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii
Rozdział 4. Tworzenie i wdrożenie skutecznego brand purpose
Rozdział 5. Brand purpose a zysk i inne korzyści z jego posiadania
Rozdział 6. Brand purpose jako realizacja megatrendów i odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata VUCA/BANI
- Reagowanie na zmienność i niepewność (VUCA)
- Adresowanie kompleksowości i niejednoznaczności (VUCA)
- Odpowiadanie na kruchy i lękliwy świat (BANI)
- Radzenie sobie z nieliniowością i niezrozumiałością (BANI)
- Brand purpose a megatrendy
- Wyzwania dzisiejszego biznesu i świata: zrównoważony rozwój
- Environmental, Social, Governance (ESG)
Rozdział 7. Jaki jest współczesny konsument?
- Główne typy polskich konsumentów według badania KANTAR
Rozdział 8. Brand purpose a perspektywa pracownika i pracodawcy
Rozdział 9. Niebezpieczeństwa, które niesie ze sobą brak wprowadzenia albo zła praca na brand purpose
Zakończenie