reklama - zainteresowany?

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu - Onepress

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Autor: Alex Wipperfürth
Tytuł oryginału: Brand Hijack: Marketing Without Marketing
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-246-0035-3
stron: 328, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Tagi: Marketing

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się -- przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii -- to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silnÄ… markÄ™ bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideÄ™ marki tak, aby konsumenci chcieli jÄ… dalej ksztaÅ‚tować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztucznÄ… postawÄ™ i skoÅ„czyć z manipulacjÄ… gustami;
  • jak stworzyć luzackÄ… markÄ™: zaskakujÄ…cÄ… i niedoskonaÅ‚Ä…, lecz konsekwentnie zaprojektowanÄ…;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markÄ™ do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć Å›wiat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za maÅ‚o i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądanÄ… markÄ™: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostÄ™pny.

Dodaj do koszyka Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Spis treści

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu -- spis tre

Dodaj do koszyka Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.