reklama - zainteresowany?

Bogactwo brandingu - Onepress

Bogactwo brandingu
ebook
Autor: Adam Lis
ISBN: 9788301226374
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2023-01-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

W ksi

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

 

Osoby które kupowały "Bogactwo brandingu", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

Spis treści

Bogactwo brandingu eBook -- spis treści

ZAMIAST WSTĘPU, CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA - Adam Lis i Alicja Myśliwiec 7 01 PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI SIĘ (RE)BRANDING - Marcin Bełza i Wojtek Mierowski 13 02 DIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNĄ MARKĘ - Michał Łojewski i Wojtek Sokół 29 03 NASZ ,,PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE - Sebastian Studniarski i Robert Zydel 41 04 TO PRZECIEŻ ,,TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE - Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz 51 05 W SAM RAZ NA RAZ ALBO MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA - Michał Pawlik i Michał Wasilewski 69 06 MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Mira Dobek i Małgorzata Leniarska 81 07 PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA - Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel 91 08 UCZĄC SIĘ NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński 101 09 PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIĘ NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT - Michał Łojewski 111 10 O SUKCESIE MARKI SŁÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW - Bartek Serafiński 121 11 CZŁOWIEK JAKO MARKA - Krzysztof Hołowczyc 133 12 BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOŁANEGO COVIDEM - Mariusz Ryciak 143 ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU - Wojtek Mierowski 151 PODZIĘKOWANIA

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.