Bogactwo brandingu - Onepress
ebook
Autor: Adam LisISBN: 9788301226374
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2023-01-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Osoby które kupowały "Bogactwo brandingu", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Bogactwo brandingu eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Zamiast wstępu, czyli po co ta książka. Adam Lis i Alicja Myśliwiec
- 01. Podstawowe informacje, czyli po co robi się (re)branding Marcin Bełza i Wojtek Mierowski
- 02. DIY, czyli jak stworzyłem własną markę Michał Łojewski i Wojtek Sokół
- 03. Nasz pierwszy raz, czyli jak wybrać studio brandingowe Sebastian Studniarski i Robert Zydel
- 04. To przecież tylko logo, czyli dlaczego branding tyle kosztuje Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz
- 05. W sam raz na raz albo miłość na całe życie, czyli jak przebiega współpraca Michał Pawlik i Michał Wasielewski
- 06. Miłość od pierwszego wejrzenia czy racjonalna analiza, czyli jak wybrać najlepszy projekt Mira Dobek i Małgorzata Leniarska
- 07. Parasol ochronny, a może skok na bungee, czyli czy potrzebne są badania Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel
- 08. Ucząc się na cudzych błędach, czyli jak właściwie wdrożyć najlepszy projekt Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński
- 09. Prawdziwy branding krytyki się nie boi, czyli jak reagować na hejt Michał Łojewski
- 10. O sukcesie marki słów kilka, czyli determinanty silnych brandów Bartek Serafiński
- 11. Człowiek jako marka Krzysztof Hołowczyc
- 12. Branding w czasach kryzysu wywołanego covidem Mariusz Ryciak
- Zamiast zakończenia, czyli podsumowanie tematu. Wojtek Mierowski
- Podziękowania
- Przypisy