reklama - zainteresowany?

Bogactwo brandingu - Onepress

Bogactwo brandingu
ebook
Autor: Adam Lis
ISBN: 9788301226374
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2023-01-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

W ksi

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

 

Osoby które kupowały "Bogactwo brandingu", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

Spis treści

Bogactwo brandingu eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Zamiast wstępu, czyli po co ta książka. Adam Lis i Alicja Myśliwiec
  • 01. Podstawowe informacje, czyli po co robi się (re)branding Marcin Bełza i Wojtek Mierowski
  • 02. DIY, czyli jak stworzyłem własną markę Michał Łojewski i Wojtek Sokół
  • 03. Nasz pierwszy raz, czyli jak wybrać studio brandingowe Sebastian Studniarski i Robert Zydel
  • 04. To przecież tylko logo, czyli dlaczego branding tyle kosztuje Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz
  • 05. W sam raz na raz albo miłość na całe życie, czyli jak przebiega współpraca Michał Pawlik i Michał Wasielewski
  • 06. Miłość od pierwszego wejrzenia czy racjonalna analiza, czyli jak wybrać najlepszy projekt Mira Dobek i Małgorzata Leniarska
  • 07. Parasol ochronny, a może skok na bungee, czyli czy potrzebne są badania Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel
  • 08. Ucząc się na cudzych błędach, czyli jak właściwie wdrożyć najlepszy projekt Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński
  • 09. Prawdziwy branding krytyki się nie boi, czyli jak reagować na hejt Michał Łojewski
  • 10. O sukcesie marki słów kilka, czyli determinanty silnych brandów Bartek Serafiński
  • 11. Człowiek jako marka Krzysztof Hołowczyc
  • 12. Branding w czasach kryzysu wywołanego covidem Mariusz Ryciak
  • Zamiast zakończenia, czyli podsumowanie tematu. Wojtek Mierowski
  • Podziękowania
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Bogactwo brandingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.