Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Onepress
Tytuł oryginału: The Business Plan Workbook, 4th Edition
Tłumaczenie: Ewa Borówka, Michał Lipa
ISBN: 978-83-246-1870-5
stron: 376, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Sztab doradców ds. biznesplanu:
- zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
- przeprowadzi z TobÄ… badania rynku
- opracuje strategiÄ™ przewagi konkurencyjnej
- pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
- podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
- udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści -- odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą -- każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć -- można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!Adam Jurkiewicz
mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich
Patron medialny:
Osoby które kupowały "Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane -- spis treści
Wstęp (5)
Jak korzystać z tego podręcznika (7)
Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)
Oczekiwania podmiotów finansujących (17)
1. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)
- 1. Zamierzenia i cele firmy (29)
- 2. Opis przedsięwzięcia (38)
- 3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)
2. Badania rynku (79)
- Wprowadzenie (79)
- 4. Klienci (81)
- 5. Konkurencja (96)
- 6. Plan badań rynkowych (109)
3. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)
- Wprowadzenie (127)
- 7. Ustalanie ceny (138)
- 8. Reklama i promocja (146)
- 9. Lokalizacja i dystrybucja (161)
4. Działania (179)
- 10. Plan działań (179)
5. Prognozowanie wyników (195)
- Wprowadzenie (195)
- 11. Prognoza sprzedaży (195)
- 12. Bilans prognostyczny (204)
- 13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
- 14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
- 15. Analiza progu rentowności (244)
- 16. Wymagania dotyczÄ…ce finansowania (257)
6. Kontrola nad firmÄ… (271)
- Wprowadzenie (271)
- 17. Controlling finansowy (272)
- 18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
- 19. Inne systemy kontroli (285)
7. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
- 20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)
- Badania gabinetowe (299)
- Badania terenowe (312)
- Adresy (314)
B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)
- Sektor publiczny - dotacje (317)
- Sektor publiczny - pożyczki i kredyty (320)
- Zadłużenie (349)
- Kapitał własny (351)
- Konkursy (360)
- Przydatne adresy WWW (360)
Skorowidz (363)