reklama - zainteresowany?

Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Onepress

Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown
Tytuł oryginału: The Business Plan Workbook, 4th Edition
Tłumaczenie: Ewa Borówka, Michał Lipa
ISBN: 978-83-246-1870-5
stron: 376, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tagi: Marketing

Sztab doradców ds. biznesplanu:

  • zaprezentuje Ci procedury niezbÄ™dne do stworzenia doskonaÅ‚ego biznesplanu
  • przeprowadzi z TobÄ… badania rynku
  • opracuje strategiÄ™ przewagi konkurencyjnej
  • pomoże Ci w prognozowaniu przyszÅ‚ych dziaÅ‚aÅ„ i ich skutków
  • podpowie, jak na bieżąco Å›ledzić wyniki finansowe firmy
  • udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści -- odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • BezbÅ‚Ä™dne kierowanie maÅ‚Ä… firmÄ….
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiÄ™biorstwa.
  • Unikanie puÅ‚apek w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej.
Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą -- każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć -- można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
Adam Jurkiewicz
mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Spis treści

Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane -- spis treści

Wstęp (5)

Jak korzystać z tego podręcznika (7)

Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)

Oczekiwania podmiotów finansujących (17)

1. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)

  • 1. Zamierzenia i cele firmy (29)
  • 2. Opis przedsiÄ™wziÄ™cia (38)
  • 3. Opis Twoich produktów i/lub usÅ‚ug (57)

2. Badania rynku (79)

  • Wprowadzenie (79)
  • 4. Klienci (81)
  • 5. Konkurencja (96)
  • 6. Plan badaÅ„ rynkowych (109)

3. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)

  • Wprowadzenie (127)
  • 7. Ustalanie ceny (138)
  • 8. Reklama i promocja (146)
  • 9. Lokalizacja i dystrybucja (161)

4. Działania (179)

  • 10. Plan dziaÅ‚aÅ„ (179)

5. Prognozowanie wyników (195)

  • Wprowadzenie (195)
  • 11. Prognoza sprzedaży (195)
  • 12. Bilans prognostyczny (204)
  • 13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
  • 14. Prognostyczny rachunek przepÅ‚ywów pieniężnych (233)
  • 15. Analiza progu rentownoÅ›ci (244)
  • 16. Wymagania dotyczÄ…ce finansowania (257)

6. Kontrola nad firmÄ… (271)

  • Wprowadzenie (271)
  • 17. Controlling finansowy (272)
  • 18. Kontrola sprzedaży i dziaÅ‚aÅ„ marketingowych (282)
  • 19. Inne systemy kontroli (285)

7. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

  • 20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)

  • Badania gabinetowe (299)
  • Badania terenowe (312)
  • Adresy (314)

B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)

  • Sektor publiczny - dotacje (317)
  • Sektor publiczny - pożyczki i kredyty (320)
  • ZadÅ‚użenie (349)
  • KapitaÅ‚ wÅ‚asny (351)
  • Konkursy (360)
  • Przydatne adresy WWW (360)

Skorowidz (363)

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.