reklama - zainteresowany?

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych - Onepress

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych
Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta
ISBN: 978-8-3264-3830-1
stron: 212, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Tagi: E-biznes | Marketing | Obsługa klienta | Public Relations | Social Media | Sprzedaż

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych JeÅ›li prowadzisz firmÄ™ w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjaÅ‚u internetu, ta książka jest wÅ‚aÅ›nie dla Ciebie. ZostaÅ‚a przygotowana przez specjalistów od lat zwiÄ…zanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujÄ…cych dla Money.pl, jednej z najwiÄ™kszych grup internetowych w kraju.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:

  • Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
  • Jak sprzedawać w sieci i skutecznie siÄ™ w niej reklamować?
  • W jaki sposób wypromować markÄ™ w wyszukiwarce Google?
  • Kiedy warto, a kiedy nie, promować siÄ™ na Facebooku?
  • Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególnÄ… uwagÄ™ przy planowaniu kampanii reklamowych?

Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijajÄ…cym siÄ™ dziÅ› medium. Autorzy opisujÄ… w nim szczegóÅ‚owo wszystkie istotne narzÄ™dzia on-line i radzÄ…, jak je wykorzystać w praktyce.

Czytelnik dowie siÄ™, jak stworzyć dobrÄ… stronÄ™ WWW lub sklep internetowy, jakie metody sÄ… najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzajÄ… siÄ™ w dziaÅ‚aniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencjÄ™ bÄ…dź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy wspóÅ‚pracy ze zleceniobiorcÄ…. Dowie siÄ™ też, jak badać skuteczność prowadzonych dziaÅ‚aÅ„.

Dodaj do koszyka Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych ", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.