Biblia webwritingu. Jak pisa - Onepress

ebook
Autor: Dariusz PuzyrkiewiczISBN: 978-83-289-1407-0
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2024-02-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,20 zł (poprzednio: 53,93 zł)
Oszczędzasz: 44% (-23,73 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Biblia webwritingu. Jak pisa", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo eBook -- spis treści
Spis treści
Wprowadzenie
- Czy w ogóle ma sens czytanie takiej książki?
- Dlaczego teksty internetowe mają pod górkę?
- Czy nie wystarczą nam podstawy?
Część I. Zaciekawienie
- Dopaminergiczna ekscytacja
- Zagrożenia i okazje
- NIDA
- Dopaminacze
- Nagłówki
- Podsumowanie
Część II. Zainteresowanie
- Co dalej?
- Budzenie emocji słowami
- S(t)ymulator
- Intryga
- Podsumowanie
Część III. Zaskoczenie
- Kontrasty
- Struktura tekstu
- Podsumowanie
Część IV. Redakcja
- Wzmacniacze przekazu
- Gładki tekst
- Dramatyzacja
- Podsumowanie
Zakończenie
- Czy barbarzyńcy zwyciężą?