reklama - zainteresowany?

Biblia copywritingu - Onepress

Biblia copywritingu
ebook
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-3590-5
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myÅ›lisz, kiedy powstaÅ‚a reklama? Kiedy ludzie zaczÄ™li posÅ‚ugiwać siÄ™ tekstami, które miaÅ‚y skÅ‚onić innych do kupna, skorzystania z usÅ‚ugi czy do okreÅ›lonego zachowania? Może CiÄ™ to zdziwi, ale reklama i copywriting sÄ… niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usÅ‚ugi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguÅ‚y pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwoÅ›ci, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wÄ…tpliwoÅ›ci, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz siÄ™ mówić jasno i precyzyjnie i postaraj siÄ™ na wskroÅ› poznać swoich klientów. JeÅ›li chcesz tak dziaÅ‚ać, Biblia copywritingu powinna znaleźć siÄ™ wÅ›ród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywoÅ‚uje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzÄ™dzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakÅ‚onić czytelników do podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„. Co wiÄ™cej, ta książka w caÅ‚oÅ›ci opiera siÄ™ na przykÅ‚adach z życia wziÄ™tych — odsÅ‚ania dobre i zÅ‚e strategie, które autor stosowaÅ‚ przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie CiÄ™, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chÄ™ci porozumienia siÄ™ z klientem. CaÅ‚a reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!


Darek Puzyrkiewicz — jest specjalistÄ… od tekstów sprzedażowych, szefem firmy Dynanet oraz autorem książki BÅ‚yskawiczny e-mail marketing. Od 2006 roku prowadzi blog, dostÄ™pny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting. Radzi tam, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też praktyczne szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a od czasu do czasu udziela siÄ™ na konferencjach tematycznych.

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.