Biblia copywritingu - Onepress
ISBN: 978-83-283-2700-9
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myÅ›lisz, kiedy powstaÅ‚a reklama? Kiedy ludzie zaczÄ™li posÅ‚ugiwać siÄ™ tekstami, które miaÅ‚y skÅ‚onić innych do kupna, skorzystania z usÅ‚ugi czy do okreÅ›lonego zachowania? Może CiÄ™ to zdziwi, ale reklama i copywriting sÄ… niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usÅ‚ugi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguÅ‚y pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwoÅ›ci, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wÄ…tpliwoÅ›ci, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz siÄ™ mówić jasno i precyzyjnie i postaraj siÄ™ na wskroÅ› poznać swoich klientów. JeÅ›li chcesz tak dziaÅ‚ać, Biblia copywritingu powinna znaleźć siÄ™ wÅ›ród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywoÅ‚uje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzÄ™dzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakÅ‚onić czytelników do podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„. Co wiÄ™cej, ta książka w caÅ‚oÅ›ci opiera siÄ™ na przykÅ‚adach z życia wziÄ™tych — odsÅ‚ania dobre i zÅ‚e strategie, które autor stosowaÅ‚ przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie CiÄ™, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chÄ™ci porozumienia siÄ™ z klientem. CaÅ‚a reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Darek Puzyrkiewicz — jest specjalistÄ… od tekstów sprzedażowych, szefem firmy Dynanet oraz autorem książki BÅ‚yskawiczny e-mail marketing. Od 2006 roku prowadzi blog, dostÄ™pny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting. Radzi tam, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też praktyczne szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a od czasu do czasu udziela siÄ™ na konferencjach tematycznych.
Osoby które kupowały "Biblia copywritingu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)