reklama - zainteresowany?

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Onepress

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
mp3
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-6134-8
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2019-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,95 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-21,94 zł)

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚onić nas do akcji. Każdy z trybów posÅ‚uguje siÄ™ innym zestawem narzÄ™dzi. OczywiÅ›cie, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać siÄ™ na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiajÄ… siÄ™ w kolejce do perswazyjnych tekstów w ksiÄ™garni. Biblia copywritingu - jak sam tytuÅ‚ wskazuje - nauczy CiÄ™ trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treÅ›ci na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasÅ‚a reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? W takim razie Å›miaÅ‚o możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem sÅ‚ów. Operatorem argumentów. Kreatorem treÅ›ci perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzÄ™dzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieÅ›lnik, mistrz - muszÄ… znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja wÅ‚asna jest oczywiÅ›cie w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadÅ‚a.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebraÅ‚ niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ w tej książce. Zaopatrz siÄ™ w niÄ…, przeczytaj, ustaw na póÅ‚ce na wysokoÅ›ci wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy bÄ™dziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. UsÅ‚ugi. Albo idee.

Dowiedz siÄ™, jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszÄ…cy nagÅ‚ówek
  • napisać jasnÄ…, zwiÄ™zÅ‚Ä… i skutecznÄ… ofertÄ™
  • wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji
  • żonglować sÅ‚owami w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.