Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Onepress

ISBN: 978-83-283-6134-8
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2019-08-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,95 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-21,94 zł)
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚onić nas do akcji. Każdy z trybów posÅ‚uguje siÄ™ innym zestawem narzÄ™dzi. OczywiÅ›cie, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać siÄ™ na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiajÄ… siÄ™ w kolejce do perswazyjnych tekstów w ksiÄ™garni. Biblia copywritingu - jak sam tytuÅ‚ wskazuje - nauczy CiÄ™ trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
Tworzysz treÅ›ci na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasÅ‚a reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? W takim razie Å›miaÅ‚o możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem sÅ‚ów. Operatorem argumentów. Kreatorem treÅ›ci perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzÄ™dzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieÅ›lnik, mistrz - muszÄ… znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja wÅ‚asna jest oczywiÅ›cie w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadÅ‚a.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebraÅ‚ niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ w tej książce. Zaopatrz siÄ™ w niÄ…, przeczytaj, ustaw na póÅ‚ce na wysokoÅ›ci wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy bÄ™dziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. UsÅ‚ugi. Albo idee.
Dowiedz siÄ™, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
- skonstruować kuszÄ…cy nagÅ‚ówek
- napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
- wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji
- żonglować słowami w mediach społecznościowych
Osoby które kupowały "Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone Audiobook -- spis tre¶ci
Wstêp Paw³a Tkaczyka 5
Wprowadzenie Bohatera. Dla kogo ta ksi±¿ka i co Ci mo¿e daæ? 9
CZÊ¦Æ I. GENESIS. ZACZNIJ OD SIEBIE
- 1. Czy ka¿dy mo¿e byæ copywriterem? 15
- 1.1. Pozb±d¼ siê ograniczeñ 16
- 1.2. Musisz uwierzyæ 19
- 1.3. Zasady pracy - trzy kapelusze 21
- 2. Klient. Poznaj Tomka 26
- 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 38
- 2.2. Trzy wymiary motywacji 44
- 2.3. Nawróæcie siê - porzuæcie STATUS QUO 51
- 2.4. Uwierzyæ 53
- 3. Profil klienta. Produkt. Most korzy¶ci 55
- 3.1. Przewaga nad konkurencj± - DROZD 64
- 3.2. Co jest w pude³ku? Materializacja obietnicy 66
- 3.3. Metakorzy¶æ 71
CZÊ¦Æ II. KSIÊGA S£ÓW
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup siê 77
- 1.1. PEN 77
- 1.2. Obietnica - wiê¼ z klientem 81
- 1.3. Zmiana percepcji klienta - metafory i obrazy 83
- 1.4. Potrzebujesz tego, je¶li... 86
- 1.5. Pe³na paczka. Czy w ¶rodku co¶ jest? 90
- 1.6. Bariery i obiekcje 91
- 1.7. Dopasuj siê do przekonañ 96
- 1.8. Wiarygodno¶æ - sze¶æ elementów 98
- 1.9. RR CTD - p³on±ca platforma. Je¶li nie to, to co? 102
- 1.10. To musi siê udaæ 105
- 1.11. Konfrontacja ze status quo 108
- 1.12. Nowe zamiast starego 108
- 1.13. Koszty utraconych korzy¶ci 110
- 1.14. Przenie¶ go na inny poziom 111
- 1.15. Tylko TY 112
- 1.16. CTA - trzy obietnice 116
- 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 119
- 2.1. Bullet points 120
- 2.2. Interaktywna struktura tekstu 125
- 2.3. Szablon tekstu 129
- 2.4. D³ugo¶æ ma znaczenie 140
- 2.5. Nag³óweczku, powiedz przecie... 142
- 2.6. Zamknij sprzeda¿ 170
- 3. Trzeci kapelusz. Od pó³produktu do ¶wietnego tekstu 171
- 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 172
- 3.2. 7D/HD 173
- 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 176
- 4. Czapka Niewidka 187
- 4.1. Zacznij rozmawiaæ zamiast sprzedawaæ 188
Co dalej? Jak rozwijaæ te umiejêtno¶ci? 197