reklama - zainteresowany?

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Onepress

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
mp3
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-6134-8
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2019-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,95 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-21,94 zł)

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚onić nas do akcji. Każdy z trybów posÅ‚uguje siÄ™ innym zestawem narzÄ™dzi. OczywiÅ›cie, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać siÄ™ na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiajÄ… siÄ™ w kolejce do perswazyjnych tekstów w ksiÄ™garni. Biblia copywritingu - jak sam tytuÅ‚ wskazuje - nauczy CiÄ™ trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treÅ›ci na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasÅ‚a reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? W takim razie Å›miaÅ‚o możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem sÅ‚ów. Operatorem argumentów. Kreatorem treÅ›ci perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzÄ™dzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieÅ›lnik, mistrz - muszÄ… znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja wÅ‚asna jest oczywiÅ›cie w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadÅ‚a.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebraÅ‚ niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ w tej książce. Zaopatrz siÄ™ w niÄ…, przeczytaj, ustaw na póÅ‚ce na wysokoÅ›ci wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy bÄ™dziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. UsÅ‚ugi. Albo idee.

Dowiedz siÄ™, jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszÄ…cy nagÅ‚ówek
  • napisać jasnÄ…, zwiÄ™złą i skutecznÄ… ofertÄ™
  • wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji
  • żonglować sÅ‚owami w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone Audiobook -- spis tre¶ci

 

Wstêp Paw³a Tkaczyka 5

 

Wprowadzenie Bohatera. Dla kogo ta ksi±¿ka i co Ci mo¿e daæ? 9

CZÊ¦Æ I. GENESIS. ZACZNIJ OD SIEBIE

  • 1. Czy ka¿dy mo¿e byæ copywriterem? 15
    • 1.1. Pozb±d¼ siê ograniczeñ 16
    • 1.2. Musisz uwierzyæ 19
    • 1.3. Zasady pracy - trzy kapelusze 21
  • 2. Klient. Poznaj Tomka 26
    • 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta 38
    • 2.2. Trzy wymiary motywacji 44
    • 2.3. Nawróæcie siê - porzuæcie STATUS QUO 51
    • 2.4. Uwierzyæ 53
  • 3. Profil klienta. Produkt. Most korzy¶ci 55
    • 3.1. Przewaga nad konkurencj± - DROZD 64
    • 3.2. Co jest w pude³ku? Materializacja obietnicy 66
    • 3.3. Metakorzy¶æ 71

CZÊ¦Æ II. KSIÊGA S£ÓW

  • 1. Pierwszy kapelusz. Skup siê 77
    • 1.1. PEN 77
    • 1.2. Obietnica - wiê¼ z klientem 81
    • 1.3. Zmiana percepcji klienta - metafory i obrazy 83
    • 1.4. Potrzebujesz tego, je¶li... 86
    • 1.5. Pe³na paczka. Czy w ¶rodku co¶ jest? 90
    • 1.6. Bariery i obiekcje 91
    • 1.7. Dopasuj siê do przekonañ 96
    • 1.8. Wiarygodno¶æ - sze¶æ elementów 98
    • 1.9. RR CTD - p³on±ca platforma. Je¶li nie to, to co? 102
    • 1.10. To musi siê udaæ 105
    • 1.11. Konfrontacja ze status quo 108
    • 1.12. Nowe zamiast starego 108
    • 1.13. Koszty utraconych korzy¶ci 110
    • 1.14. Przenie¶ go na inny poziom 111
    • 1.15. Tylko TY 112
    • 1.16. CTA - trzy obietnice 116
  • 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? 119
    • 2.1. Bullet points 120
    • 2.2. Interaktywna struktura tekstu 125
    • 2.3. Szablon tekstu 129
    • 2.4. D³ugo¶æ ma znaczenie 140
    • 2.5. Nag³óweczku, powiedz przecie... 142
    • 2.6. Zamknij sprzeda¿ 170
  • 3. Trzeci kapelusz. Od pó³produktu do ¶wietnego tekstu 171
    • 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów) 172
    • 3.2. 7D/HD 173
    • 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza 176
  • 4. Czapka Niewidka 187
    • 4.1. Zacznij rozmawiaæ zamiast sprzedawaæ 188

Co dalej? Jak rozwijaæ te umiejêtno¶ci? 197

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.