BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! - Onepress
Tytuł oryginału: UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3419-4
stron: 208, Format: 158x235, okładka: twarda
Data wydania: 2012-01-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Siła tkwi w relacjach!
- Media społecznościowe i kapitał społeczny
- Obsługa klienta w sferze publicznej
- Marketing wirusowy
- Autentyzm w newsletterach
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastÄ…piÅ‚a z górÄ… dwadzieÅ›cia lat temu, przyniosÅ‚a nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. ZafundowaÅ‚a nam pierwsze — cytowane wszÄ™dzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniÄ…cych w najmniej odpowiednich momentach. Po poczÄ…tkowym zachÅ‚yÅ›niÄ™ciu siÄ™ marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiÄ™biorcy zaczynajÄ… być nim zmÄ™czeni. OkreÅ›lenie "zabieg marketingowy" czÄ™sto stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.
Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i spoÅ‚ecznoÅ›ciowego. Wirusowe materiaÅ‚y wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostaÅ‚y wyÅ›wietlone ponad 60 milionów razy i wygenerowaÅ‚y bardzo duże przychody. Stratten pojawia siÄ™ w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. PiszÄ… o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykÅ‚ady i doradza na caÅ‚ym Å›wiecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.
[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto onaautor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słówdyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojejautor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek
Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!
Osoby które kupowały "BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)