Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują - Onepress
Tłumaczenie: Hałkowska Ewa
ISBN: 978-8-3264-3378-8
stron: 332, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)
Bez osobowoÅ›ci to unikatowy zbiór narzÄ™dzi, technik i wskazówek, które pomagajÄ… efektywnie przejść od teorii do dziaÅ‚ania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeÅ‚ do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszÄ… mieć dynamicznÄ… osobowość, aby zwrócić na siebie uwagÄ™ i przyciÄ…gnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swojÄ… osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji spoÅ‚ecznej, sprzeciwia siÄ™ takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysÅ‚ów na to, jak pozbyć siÄ™ martwej skorupy i ponownie odkryć duszÄ™ swojej marki. DzielÄ…c siÄ™ refleksjami o różnych zagadnieniach - poczÄ…wszy od etosu najdziwniejszego miasta Å›wiata, poprzez fenomen mangi, która opanowaÅ‚a branżę komiksów, aż po prezentacjÄ™ takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Osoby które kupowały "Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)