reklama - zainteresowany?

Bankowo - Onepress

Bankowo
ebook
Autor: Janina Harasim
ISBN: 978-83-7941-208-2
stron: 277, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,05 zł (poprzednio: 60,30 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,25 zł)

Dodaj do koszyka Bankowo

Tagi: Finanse

Ksi

Dodaj do koszyka Bankowo

 

Osoby które kupowały "Bankowo", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Bankowo

Spis treści

Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3 eBook -- spis treści

Wstęp

Rozdział 1
Sektor bankowości detalicznej w Polsce 
1.1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika 
1.2. Rozwój bankowości detalicznej na tle zmian w otoczeniu rynkowym 
1.3. Identyfikacja sektora bankowości detalicznej w Polsce 

Rozdział 2
Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce 
2.1. Sytuacja gospodarcza a rozwój bankowości detalicznej 
2.2. Wpływ regulacji prawnych na prowadzenie bankowości detalicznej 
2.3. Kształtowanie się popytu na detaliczne usługi bankowe 
2.3.1. Czynniki demograficzne i stopień "ubankowienia" ludności 
2.3.2. Ocena potencjału rynku usług depozytowych 
2.3.3. Ocena potencjału rynku kredytów konsumpcyjnych 
2.3.4. Ocena potencjału rozwoju produktów rozliczeniowych 
2.4. Analiza konkurencji na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce 

Rozdział 3
Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce 
3.1. Wyposażenie kapitałowe banków i efektywność ich działania 
3.1.1. Wielkość zasobów finansowych 
3.1.2. Efektywność wykorzystania zasobów finansowych 
3.1.3. Ocena poziomu wypłacalności banków 
3.2. Ocena zasobów rzeczowych niezbędnych do prowadzenia bankowości detalicznej 
3.2.1. Rozwój sieci stacjonarnej 
3.2.2. Zasoby technologiczne banków 
3.3. Zasoby ludzkie i ich jakość 
3.3.1. Wielkość zatrudnienia w bankach 
3.3.2. Wydajność i poziom kwalifikacji personelu bankowego 
3.4. Aktywa rynkowe i inne zasoby niematerialne banków 
3.4.1. Ocena pozycji rynkowej i wizerunku banków 
3.4.2. Inne zasoby niematerialne banków 

Rozdział 4
Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych 
4.1. Istota przewagi konkurencyjnej i kwestia jej trwałości 
4.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej na świecie i w Polsce 
4.3. Rola wizerunku banku w osiąganiu przewagi nad konkurencją 
4.4. Wysoka jakość usług bankowych jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej 
4.5. Wykorzystanie nowoczesnej technologii w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 
4.5.1. Obszary zastosowania IT w bankowości detalicznej i warunki jej efektywnego wykorzystania 
4.5.2. Rola nowoczesnych kanałów dystrybucji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 
4.6. Cena jako instrument osiągania przejściowej przewagi na rynku 

Rozdział 5
Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce 
5.1. Pola wyboru strategicznego banków w sferze bankowości detalicznej 
5.2. Decyzje strategiczne dotyczące wielkości banku i zasięgu jego działania 
5.2.1. Drogi powiększania rozmiarów banku 
5.2.2. Wielkość banku a korzyści skali i zakresu 
5.2.3. Geograficzny zasięg prowadzenia bankowości detalicznej 
5.3. Celowość i zakres dywersyfikacji działalności banków 
5.3.1. Bankowość uniwersalna czy specjalistyczna 
5.3.2. Konglomerat finansowy czy koncentracja na kluczowej działalności banku połączona z outsourcingiem 
5.4. Decyzje strategiczne dotyczące wyboru docelowych grup klientów 

Rozdział 6
Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce 
6.1. Zmiany strategiczne w bankach w świetle badań 
6.2. Wyzwania strategiczne dla sektora bankowego i bankowości detalicznej w Polsce i na świecie 
6.3. Możliwość zastosowania wybranych strategii konkurencyjnych na krajowym rynku detalicznych usług finansowych 

Zakończenie 
Bibliografia

Dodaj do koszyka Bankowo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.