Bankowo - Onepress
ebook
Autor: Janina HarasimISBN: 978-83-7941-208-2
stron: 277, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 50,05 z艂 (poprzednio: 60,30 z艂)
Oszcz臋dzasz: 17% (-10,25 z艂)
Tagi: Finanse
Osoby kt贸re kupowa艂y "Bankowo", wybiera艂y tak偶e:
- Naturalne sukcesy w sprzeda偶y 24,58 z艂, (5,90 z艂 -76%)
- Gospodarka finansowa przedsi臋biorstwa. Kr贸tkoterminowe decyzje finansowe 34,14 z艂, (9,90 z艂 -71%)
- Intuicyjne zbiory rozmyte jako narz臋dzie finans贸w behawioralnych 34,14 z艂, (9,90 z艂 -71%)
- Polski system finansowy. Wybrane zagadnienia 67,42 z艂, (20,90 z艂 -69%)
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,42 z艂, (20,90 z艂 -69%)
Spis tre艣ci
Bankowo艣膰 detaliczna w Polsce. Wydanie 3 eBook -- spis tre艣ci
Wst臋p
Rozdzia艂 1
Sektor bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
1.1. Istota bankowo艣ci detalicznej i jej specyfika聽
1.2. Rozw贸j bankowo艣ci detalicznej na tle zmian w otoczeniu rynkowym聽
1.3. Identyfikacja sektora bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
Rozdzia艂 2
Czynniki wp艂ywaj膮ce na rozw贸j bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
2.1. Sytuacja gospodarcza a rozw贸j bankowo艣ci detalicznej聽
2.2. Wp艂yw regulacji prawnych na prowadzenie bankowo艣ci detalicznej聽
2.3. Kszta艂towanie si臋 popytu na detaliczne us艂ugi bankowe聽
2.3.1. Czynniki demograficzne i stopie艅 "ubankowienia" ludno艣ci聽
2.3.2. Ocena potencja艂u rynku us艂ug depozytowych聽
2.3.3. Ocena potencja艂u rynku kredyt贸w konsumpcyjnych聽
2.3.4. Ocena potencja艂u rozwoju produkt贸w rozliczeniowych聽
2.4. Analiza konkurencji na rynku detalicznych us艂ug bankowych w Polsce聽
Rozdzia艂 3
Ocena zasob贸w materialnych i niematerialnych najwa偶niejszych uczestnik贸w rynku detalicznych us艂ug bankowych w Polsce聽
3.1. Wyposa偶enie kapita艂owe bank贸w i efektywno艣膰 ich dzia艂ania聽
3.1.1. Wielko艣膰 zasob贸w finansowych聽
3.1.2. Efektywno艣膰 wykorzystania zasob贸w finansowych聽
3.1.3. Ocena poziomu wyp艂acalno艣ci bank贸w聽
3.2. Ocena zasob贸w rzeczowych niezb臋dnych do prowadzenia bankowo艣ci detalicznej聽
3.2.1. Rozw贸j sieci stacjonarnej聽
3.2.2. Zasoby technologiczne bank贸w聽
3.3. Zasoby ludzkie i ich jako艣膰聽
3.3.1. Wielko艣膰 zatrudnienia w bankach聽
3.3.2. Wydajno艣膰 i poziom kwalifikacji personelu bankowego聽
3.4. Aktywa rynkowe i inne zasoby niematerialne bank贸w聽
3.4.1. Ocena pozycji rynkowej i wizerunku bank贸w聽
3.4.2. Inne zasoby niematerialne bank贸w聽
Rozdzia艂 4
Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych us艂ug bankowych聽
4.1. Istota przewagi konkurencyjnej i kwestia jej trwa艂o艣ci聽
4.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej na 艣wiecie i w Polsce聽
4.3. Rola wizerunku banku w osi膮ganiu przewagi nad konkurencj膮聽
4.4. Wysoka jako艣膰 us艂ug bankowych jako 藕r贸d艂o trwa艂ej przewagi konkurencyjnej聽
4.5. Wykorzystanie nowoczesnej technologii w osi膮ganiu przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej聽
4.5.1. Obszary zastosowania IT w bankowo艣ci detalicznej i warunki jej efektywnego wykorzystania聽
4.5.2. Rola nowoczesnych kana艂贸w dystrybucji w osi膮ganiu przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej聽
4.6. Cena jako instrument osi膮gania przej艣ciowej przewagi na rynku聽
Rozdzia艂 5
Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
5.1. Pola wyboru strategicznego bank贸w w sferze bankowo艣ci detalicznej聽
5.2. Decyzje strategiczne dotycz膮ce wielko艣ci banku i zasi臋gu jego dzia艂ania聽
5.2.1. Drogi powi臋kszania rozmiar贸w banku聽
5.2.2. Wielko艣膰 banku a korzy艣ci skali i zakresu聽
5.2.3. Geograficzny zasi臋g prowadzenia bankowo艣ci detalicznej聽
5.3. Celowo艣膰 i zakres dywersyfikacji dzia艂alno艣ci bank贸w聽
5.3.1. Bankowo艣膰 uniwersalna czy specjalistyczna聽
5.3.2. Konglomerat finansowy czy koncentracja na kluczowej dzia艂alno艣ci banku po艂膮czona z outsourcingiem聽
5.4. Decyzje strategiczne dotycz膮ce wyboru docelowych grup klient贸w聽
Rozdzia艂 6
Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych us艂ug bankowych w Polsce聽
6.1. Zmiany strategiczne w bankach w 艣wietle bada艅聽
6.2. Wyzwania strategiczne dla sektora bankowego i bankowo艣ci detalicznej w Polsce i na 艣wiecie聽
6.3. Mo偶liwo艣膰 zastosowania wybranych strategii konkurencyjnych na krajowym rynku detalicznych us艂ug finansowych聽
Zako艅czenie聽
Bibliografia
Rozdzia艂 1
Sektor bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
1.1. Istota bankowo艣ci detalicznej i jej specyfika聽
1.2. Rozw贸j bankowo艣ci detalicznej na tle zmian w otoczeniu rynkowym聽
1.3. Identyfikacja sektora bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
Rozdzia艂 2
Czynniki wp艂ywaj膮ce na rozw贸j bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
2.1. Sytuacja gospodarcza a rozw贸j bankowo艣ci detalicznej聽
2.2. Wp艂yw regulacji prawnych na prowadzenie bankowo艣ci detalicznej聽
2.3. Kszta艂towanie si臋 popytu na detaliczne us艂ugi bankowe聽
2.3.1. Czynniki demograficzne i stopie艅 "ubankowienia" ludno艣ci聽
2.3.2. Ocena potencja艂u rynku us艂ug depozytowych聽
2.3.3. Ocena potencja艂u rynku kredyt贸w konsumpcyjnych聽
2.3.4. Ocena potencja艂u rozwoju produkt贸w rozliczeniowych聽
2.4. Analiza konkurencji na rynku detalicznych us艂ug bankowych w Polsce聽
Rozdzia艂 3
Ocena zasob贸w materialnych i niematerialnych najwa偶niejszych uczestnik贸w rynku detalicznych us艂ug bankowych w Polsce聽
3.1. Wyposa偶enie kapita艂owe bank贸w i efektywno艣膰 ich dzia艂ania聽
3.1.1. Wielko艣膰 zasob贸w finansowych聽
3.1.2. Efektywno艣膰 wykorzystania zasob贸w finansowych聽
3.1.3. Ocena poziomu wyp艂acalno艣ci bank贸w聽
3.2. Ocena zasob贸w rzeczowych niezb臋dnych do prowadzenia bankowo艣ci detalicznej聽
3.2.1. Rozw贸j sieci stacjonarnej聽
3.2.2. Zasoby technologiczne bank贸w聽
3.3. Zasoby ludzkie i ich jako艣膰聽
3.3.1. Wielko艣膰 zatrudnienia w bankach聽
3.3.2. Wydajno艣膰 i poziom kwalifikacji personelu bankowego聽
3.4. Aktywa rynkowe i inne zasoby niematerialne bank贸w聽
3.4.1. Ocena pozycji rynkowej i wizerunku bank贸w聽
3.4.2. Inne zasoby niematerialne bank贸w聽
Rozdzia艂 4
Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych us艂ug bankowych聽
4.1. Istota przewagi konkurencyjnej i kwestia jej trwa艂o艣ci聽
4.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej na 艣wiecie i w Polsce聽
4.3. Rola wizerunku banku w osi膮ganiu przewagi nad konkurencj膮聽
4.4. Wysoka jako艣膰 us艂ug bankowych jako 藕r贸d艂o trwa艂ej przewagi konkurencyjnej聽
4.5. Wykorzystanie nowoczesnej technologii w osi膮ganiu przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej聽
4.5.1. Obszary zastosowania IT w bankowo艣ci detalicznej i warunki jej efektywnego wykorzystania聽
4.5.2. Rola nowoczesnych kana艂贸w dystrybucji w osi膮ganiu przewagi konkurencyjnej w bankowo艣ci detalicznej聽
4.6. Cena jako instrument osi膮gania przej艣ciowej przewagi na rynku聽
Rozdzia艂 5
Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowo艣ci detalicznej w Polsce聽
5.1. Pola wyboru strategicznego bank贸w w sferze bankowo艣ci detalicznej聽
5.2. Decyzje strategiczne dotycz膮ce wielko艣ci banku i zasi臋gu jego dzia艂ania聽
5.2.1. Drogi powi臋kszania rozmiar贸w banku聽
5.2.2. Wielko艣膰 banku a korzy艣ci skali i zakresu聽
5.2.3. Geograficzny zasi臋g prowadzenia bankowo艣ci detalicznej聽
5.3. Celowo艣膰 i zakres dywersyfikacji dzia艂alno艣ci bank贸w聽
5.3.1. Bankowo艣膰 uniwersalna czy specjalistyczna聽
5.3.2. Konglomerat finansowy czy koncentracja na kluczowej dzia艂alno艣ci banku po艂膮czona z outsourcingiem聽
5.4. Decyzje strategiczne dotycz膮ce wyboru docelowych grup klient贸w聽
Rozdzia艂 6
Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych us艂ug bankowych w Polsce聽
6.1. Zmiany strategiczne w bankach w 艣wietle bada艅聽
6.2. Wyzwania strategiczne dla sektora bankowego i bankowo艣ci detalicznej w Polsce i na 艣wiecie聽
6.3. Mo偶liwo艣膰 zastosowania wybranych strategii konkurencyjnych na krajowym rynku detalicznych us艂ug finansowych聽
Zako艅czenie聽
Bibliografia