reklama - zainteresowany?

Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości - Onepress

Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości
ebook
Autor: Brett King
ISBN: 978-8-3637-7362-5
stron: 428, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,70 zł (poprzednio: 57,50 zł)
Oszczędzasz: 24% (-13,80 zł)

Dodaj do koszyka Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości

Tagi: Ekonomia

W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej walce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury, gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych oraz pojawieniem się konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku.

Bank 3.0 pokazuje, że przepaść między klientami a dostawcami usług finansowych stale się powiększa, co konkurencyjnym firmom niebankowym daje okazję do dekonstrukcji całej branży.

W Banku 3.0 Brett King aktualizuje opowieść rozpoczętą w swojej poprzedniej książce Bank 2.0, która przez ponad 18 miesięcy była bestsellerem Amazonu w kategorii bankowość i finanse w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Japonii.

Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat, jaki znamy, odchodzi w przeszłość. W czasach, w których tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga nakreślone w Banku 3.0 stają się rzeczywistością. Podczas kiedy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to najlepsze dowody na to, że rynkowy standard może powstać także nad Wisłą.

Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank Polski

Placówka, gotówka i podpis - filary tradycyjnej bankowoÅ›ci - w przyspieszonym tempie przestajÄ… przystawać do rytmu naszego dnia. RewolucjÄ™ zapoczÄ…tkowanÄ… przez Internet przypieczÄ™tujÄ… smartfony i media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Brett King, szybko jak nikt, rozumie zmieniajÄ…ce siÄ™ zachowania konsumentów – nasze zachowania. PrzeobraziÅ‚y one już takie branże jak media, rozrywka, podróżowanie, telekomunikacja i handel. Jako bankowcy nie możemy czekać i udawać, że nas to nie dotyczy. Wydaje siÄ™, że już jesteÅ›my nieco spóźnieni...”
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, BRE Bank

Czy w dzisiejszym Å›wiecie, w którym to klient dyktuje warunki, media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zyskujÄ… wiÄ™kszÄ… siÅ‚Ä™ rażenia niż najzacieklejsza kampania marketingowa, a sprawÄ… kluczowÄ… staje siÄ™ walka o zaangażowanie klienta, jest miejsce na tradycyjnÄ… bankowość? Jak dziÄ™ki technologii mobilnej zmieni siÄ™ rynek bankowy i caÅ‚a sfera usÅ‚ug finansowych? Na te i wiele innych pytaÅ„ Brett King znajduje odpowiedź pokazujÄ…c najnowsze trendy, przykÅ‚ady i stawiajÄ…c Å›miaÅ‚e hipotezy. Dla wszystkich pracujÄ…cych w sektorze finansowym ta książka powinna stać siÄ™ obowiÄ…zkowÄ… lekturÄ…. Ale również każdy z nas, jako klient, może siÄ™ z niej dowiedzieć, czego wymagać od swojego banku – teraz i w przyszÅ‚oÅ›ci.
Piotr Czarnecki, Prezes ZarzÄ…du, Raiffeisen Polbank

Napisać o książce Bretta Kinga Bank 3.0, że to lektura prowokujÄ…ca czy zmuszajÄ…ca do myÅ›lenia, to jakby napisać, że rock and roll charakteryzuje siÄ™ ciekawÄ… liniÄ… melodycznÄ…. To jest „oczo-otwieracz” branży bankowej. Co my tu robimy? Jak dÅ‚ugo jeszcze? Jak nie my, to kto? Co zrobić, żeby nie zostać zmiecionym przez rewolucjÄ™ mobilnÄ…, social media, zmieniajÄ…ce siÄ™ oczekiwania i zachowania klientów? Co zrobić, żeby nie podzielić losu wielu innych branż?
Nie wiem, czy wszystkie hipotezy autora siÄ™ sprawdzÄ…. Ale wiem, że już dziÅ› nie ma na Å›wiecie liczÄ…cego siÄ™ bankiera detalicznego, który nie czytaÅ‚by Kinga. Ja już czekam na „Bank 4.0”.
Wojciech Sobieraj, Prezes ZarzÄ…du, Alior Bank

W sieci i w Å›wiecie usÅ‚ug mobilnych klient nie jest królem – jest dyktatorem. Bardzo niecierpliwym, sceptycznym i cynicznym. Brett King Å›wietnie rozumie, co kieruje tym nowym typem nieustÄ™pliwego klienta. Profesjonalni bankowcy powinni posÅ‚uchać jego rad.
Gerry McGovern, autor Killer Web Content


BRETT KING jest doradcą strategicznym w sektorze usług finansowych, założycielem International Academy of Financial Management, zrzeszenia specjalistów zajmujących się usługami finansowymi, twórcą pierwszego w pełni wirtualnego i mobilnego banku, Movenbank. Zarządzał azjatyckim oddziałem Modem Media/Digitas (należącym do grupy Publicis) oraz działem usług dla e-biznesu w Deloitte. Obecnie prowadzi firmę User Strategy, zajmującą się doradzaniem czołowym dostawcom usług finansowych w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Do jego klientów należą m.in. HSBC, Citigroup, UBS, Standard Chartered, Abu Dhabi Commercial Bank, Emirates NBD oraz BNP Paribas. Bierze udział w najważniejszych światowych konferencjach poświęconych tematyce usług finansowych, jest uznanym ekspertem w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta oraz strategii dystrybucji w bankowości detalicznej. Zasiada w jury Asian Banker Retail Excellence Awards oraz Middle-East Business Achievement Awards.

Dodaj do koszyka Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości

 

Osoby które kupowały "Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.