reklama - zainteresowany?

Bądź liderką. Strategie przywódcze dla kobiet - Onepress


Autor: Lynch Courtney, Morgan Angie
ISBN: 978-8-3752-6726-6
stron: 272, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,57 zł (poprzednio: 51,83 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,26 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Bizneswoman | Przywództwo

Jeśli nie poświęcasz czasu na rozwijanie umiejętności przywódczych, to w twoim dążeniu do sukcesu brakuje ważnego elementu.

"Osiągałyśmy dobre wyniki w Korpusie Piechoty Morskiej i podobnie było później w świecie biznesu. Stało się tak dzięki nauce przywództwa, nie zaś dzięki jakimś wrodzonym talentom. A to, że udało nam się zdobyć zaszczytny tytuł żołnierza piechoty morskiej - i to oficera - świadczy o tym, że każdy może się nauczyć być liderem".

Autorki tej książki - po latach służby oficerskiej i pracy w charakterze konsultantek w cywilu - formułują podstawowe zasady, które pomogą każdej kobiecie zostać silną liderką. Zasady te przedstawiają w dziesięciu punktach:
1. Sama spełniaj standardy, których spełnienia wymagasz od innych
2. Podejmuj szybkie decyzje
3. Najpierw bierz odpowiedzialność, później szukaj winy
4. Zatroszcz się o tych, którym przewodzisz
5. Pomyśl, zanim zareagujesz
6. W obliczu kryzysu nie wypuszczaj sterów z rąk
7. Odwaga + inicjatywa + wytrwałość + uczciwość = sukces
8. Ujarzmij swoje emocje
9. Przepraszaj tylko wtedy, gdy zawiniłaś
10. Będąc liderką, zawsze bądź sobą

Jeśli skorzystasz z zamieszczonych tu rad, rozwiniesz zdolności w zakresie podejmowania decyzji, nauczysz się skupiać na ważnych rzeczach i staniesz się prawdziwym przywódcą. Zrozumiesz, że niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich korzyści. Przeprowadzenie tych zmian będzie miało ogromny pozytywny wpływ na twoje życie i karierę.



Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Bądź liderką. Strategie przywódcze dla kobiet", wybierały także:

  • Psychologia kobiety

Dodaj do koszyka

Spis treści

Bądź liderką. Strategie przywódcze dla kobiet -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.