reklama - zainteresowany?

Badania rynkowe w praktyce - Onepress

Badania rynkowe w praktyce
Autor: Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan
Tytuł oryginału: Market Research in Practice
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 83-7361-651-9
stron: 224, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-12-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,90 zł

Dodaj do koszyka Badania rynkowe w praktyce

Tagi: Marketing

Badania rynku są stosowane na całym świecie, w każdej branży, w małych i dużych firmach, przez wszystkich trzeźwo myślących przedsiębiorców i menedżerów podejmujących decyzje marketingowe. W tej książce znajdziesz zrozumiałe i zwięzłe omówienie podstawowych narzędzi i metod badań rynkowych, a także dowiesz się, jak z nich korzystać. Zawarte tu bogate i wyczerpujące studia przypadków pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

"Badanie rynkowe w praktyce" to przewodnik napisany z myślą o wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić badania rynku, a nie są w tej dziedzinie profesjonalistami. Autorzy książki omawiają również przepisy o ochronie danych osobowych, a także zasady etyki zawodowej w badaniach marketingowych. The Market Research Society, które wzięło udział w opracowywaniu tej książki, jest największą światową organizacją zrzeszającą ekspertów w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej. Należy do niego więcej niż 8000 członków w ponad 50 krajach. Misją tej organizacji jest tworzenie sprzyjających uwarunkowań prawnych oraz promowanie w środkach masowego przekazu idei badania rynku i opinii publicznej.

Dodaj do koszyka Badania rynkowe w praktyce

Spis treści

Badania rynkowe w praktyce -- spis tre

Dodaj do koszyka Badania rynkowe w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.