Badania marketingowe - Onepress
Autor: Kaden Robert J.
Tłumaczenie: ŁUCZKIEWICZ GRZEGORZ
ISBN: 978-8-3208-1755-3
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
Tłumaczenie: ŁUCZKIEWICZ GRZEGORZ
ISBN: 978-8-3208-1755-3
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
Tagi: Marketing
Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski
Osoby które kupowały "Badania marketingowe", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)