reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe - Onepress

Badania marketingowe
Autor: Kaden Robert J.
Tłumaczenie: ŁUCZKIEWICZ GRZEGORZ
ISBN: 978-8-3208-1755-3
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

Tagi: Marketing

Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.