reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe - Onepress

Badania marketingowe
ISBN: 978-8-3011-5462-2
stron: 494, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

Tagi: Marketing

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Badania marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.