reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Onepress

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
ebook
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
ISBN: 978-8-3796-9764-9
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,42 zł (poprzednio: 24,91 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,49 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Tagi: Marketing

RosnÄ…ce znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodnÄ… gÅ‚Ä™bokich i coraz szybciej dokonujÄ…cych siÄ™ zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewnoÅ›ci i ryzyka w dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa. Tworzy siÄ™ nowe Å›rodowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejÄ™tność przeksztaÅ‚cenia jej w unikatowÄ… wiedzÄ™ stajÄ… siÄ™ kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjnoÅ›ci organizacji i budowania jej trwaÅ‚ej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolÄ™ informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badaÅ„ marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. WyjaÅ›niono istotÄ™ informacji i jej znaczenia w zarzÄ…dzaniu modelem biznesowym przedsiÄ™biorstwa, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badaÅ„ empirycznych wÅ›ród przedsiÄ™biorstw. Poza diagnozÄ… stanu i uwarunkowaÅ„ badaÅ„ marketingowych, dokonano oceny użytecznoÅ›ci tychże badaÅ„ w procesach decyzyjnych przedsiÄ™biorstw. Zawarto ocenÄ™ wykorzystania wyników badaÅ„ marketingowych w rozwiÄ…zywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczÄ…ce negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. TreÅ›ci pracy mogÄ… być inspirujÄ…ce dla pracowników naukowych zajmujÄ…cych siÄ™ problematykÄ… zarzÄ…dzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wÄ…tków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarzÄ…dzania.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Spis treści

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.