reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Onepress

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
ebook
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
ISBN: 978-8-3796-9764-9
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,42 zł (poprzednio: 24,91 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,49 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Tagi: Marketing

RosnÄ…ce znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodnÄ… gÅ‚Ä™bokich i coraz szybciej dokonujÄ…cych siÄ™ zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewnoÅ›ci i ryzyka w dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa. Tworzy siÄ™ nowe Å›rodowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejÄ™tność przeksztaÅ‚cenia jej w unikatowÄ… wiedzÄ™ stajÄ… siÄ™ kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjnoÅ›ci organizacji i budowania jej trwaÅ‚ej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolÄ™ informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badaÅ„ marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. WyjaÅ›niono istotÄ™ informacji i jej znaczenia w zarzÄ…dzaniu modelem biznesowym przedsiÄ™biorstwa, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badaÅ„ empirycznych wÅ›ród przedsiÄ™biorstw. Poza diagnozÄ… stanu i uwarunkowaÅ„ badaÅ„ marketingowych, dokonano oceny użytecznoÅ›ci tychże badaÅ„ w procesach decyzyjnych przedsiÄ™biorstw. Zawarto ocenÄ™ wykorzystania wyników badaÅ„ marketingowych w rozwiÄ…zywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczÄ…ce negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. TreÅ›ci pracy mogÄ… być inspirujÄ…ce dla pracowników naukowych zajmujÄ…cych siÄ™ problematykÄ… zarzÄ…dzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wÄ…tków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarzÄ…dzania.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Spis treści

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich eBook -- spis treści

O autorach 7
Wstęp 9

RozdziaÅ‚ I. Informacje i wiedza we wspóÅ‚czesnej gospodarce 13
1. Społeczeństwo informacyjne i gospodarka oparta na wiedzy 13
2. Istota informacji oraz jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem 23
3. Potrzeby informacyjne a decyzje marketingowe 36

RozdziaÅ‚ II. Badania marketingowe w procesach zarzÄ…dczych – ich geneza oraz dotychczasowy rozwój 45
1. Istota badań marketingowych 45
2. Geneza i ewolucja badań marketingowych 50
3. Kierunki rozwoju oraz aktualny stan badań marketingowych w Polsce 63

RozdziaÅ‚ III. Wykorzystanie badaÅ„ marketingowych na użytek procesów decyzyjnych w praktyce gospodarczej 79
1. Cel i metodyka badania oraz charakterystyka próby 79
2. Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw 84
2.1. StopieÅ„ upowszechnienia badaÅ„ marketingowych wÅ›ród przedsiÄ™biorstw 84
2.2. Przedmiot prowadzonych badań marketingowych 89
2.3. Zakres oraz rodzaje prowadzonych badań marketingowych 94
2.4. ŹródÅ‚a i metody pozyskiwania danych w drodze badaÅ„ marketingowych 106
3. Użyteczność badań marketingowych w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa 109
3.1. Ujęcie definicyjne pojęcia użyteczności w kontekście badań marketingowych 109
3.2. Ocena użytecznoÅ›ci badaÅ„ marketingowych w Å›wietle wykorzystania ich wyników przez przedsiÄ™biorstwa 110
4. Podsumowanie 120

RozdziaÅ‚ IV. Badania na użytek procesów negocjacyjnych 123
1. Informacyjne podstawy negocjacji biznesowych 124
2. Wsparcie informacyjne negocjacji biznesowych w praktyce przedsiębiorstw 126
2.1. Metodyka badania 127
2.2. Stopień upowszechnienia oraz przedmiot negocjacji w praktyce gospodarczej 130
2.3. Zakres oraz źródÅ‚a informacji pozyskiwanych na potrzeby wsparcia procesów negocjacji 134
2.4. Użyteczność pozyskanych informacji w kontekÅ›cie zaspokojenia zapotrzebowania informacyjnego negocjatorów 151
2.5. Badania marketingowe a wsparcie informacyjne negocjacji gospodarczych 153
3. Podsumowanie 158

Zakończenie 161
Bibliografia 165
Spis table 173
Spis rysunków 175
Załączniki 177

Dodaj do koszyka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.