reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa - Onepress

Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
ebook
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-83-011-9008-8
Format: ebook
Data wydania: 2016-11-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 7,36 zł (poprzednio: 9,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-1,73 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa

Tagi: Marketing

ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa

Spis treści

Badania marketingowe. Rozdzia

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.