reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych - Onepress

Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
ebook
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-8-3011-9005-7
Format: ebook
Data wydania: 2016-11-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 7,36 zł (poprzednio: 9,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-1,73 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych

Tagi: Marketing

ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką
  • Język w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych

Spis treści

Badania marketingowe. Rozdzia

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.