reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - Onepress

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
ISBN: 978-8-3011-8771-2
stron: 605, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 82,98 zł (poprzednio: 98,79 zł)
Oszczędzasz: 16% (-15,81 zł)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Tagi: Marketing

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.


Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką
  • Język w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.