reklama - zainteresowany?

Badania jakościowe metody i zastosowania - Onepress

Badania jakościowe metody i zastosowania
Autor: Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
ISBN: 978-8-3755-6227-9
stron: 254, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,74 zł (poprzednio: 48,43 zł)
Oszczędzasz: 20% (-9,69 zł)

Dodaj do koszyka Badania jakościowe metody i zastosowania

Tagi: Marketing

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnÄ…ce znaczenie badaÅ„ marketingowych w zarzÄ…dzaniu przedsiÄ™biorstwem. ÅšwiadczÄ… o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniajÄ… od informacji uzyskanej z badaÅ„.

NiezbÄ™dna staje siÄ™ w szczególnoÅ›ci aktualna, wiarygodna i szybko dostÄ™pna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o dziaÅ‚aniach konkurentów. Systematycznie roÅ›nie zatem rola "dobrej" informacji pochodzÄ…cej z badaÅ„ marketingowych - zarówno iloÅ›ciowych, jak i jakoÅ›ciowych. Co wiÄ™cej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje miÄ™dzynarodowe i agendy rzÄ…dowe, ale również przez maÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa, o lokalnym zasiÄ™gu dziaÅ‚ania. RównoczeÅ›nie dostrzegany jest coraz wiÄ™kszy dysonans pomiÄ™dzy tym, co klienci oficjalnie deklarujÄ… a tym, jakie podejmujÄ… dziaÅ‚ania.

Zastosowanie metodologii badaÅ„ jakoÅ›ciowych, której celem jest dotarcie do "wnÄ™trza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje siÄ™ wiÄ™c niezbÄ™dne w identyfikacji rzeczywistych zachowaÅ„ rynkowych. Metody jakoÅ›ciowe umożliwiajÄ… "wyjÅ›cie" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieÅ›wiadomych schematów postÄ™powania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.

Dodaj do koszyka Badania jakościowe metody i zastosowania

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Badania jakościowe metody i zastosowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.