reklama - zainteresowany?

BRAND sense - marka pięciu zmysłów - Onepress

BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Autor: Martin Lindstrom
Tytuł oryginału: BRAND sense: Build Powerful Brands through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-1924-5
stron: 288, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Tagi: Marketing

Tchnij życie w swoją markę!

  • Skuteczne oddziaÅ‚ywanie na emocje konsumentów za poÅ›rednictwem wszystkich piÄ™ciu zmysłów
  • Kolejny krok w ewolucji marki
  • Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
  • Branding -- ujÄ™cie holistyczne
Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów -- wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
Charlie Bell,
dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation
Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
Alex Hungate,
dyrektor ds. marketingu, Reuters Group
Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
Philip Kotler, z przedmowy
Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
Protagoras z Abdery

Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.

Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne -- i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.

Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!

Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament -- coś w rodzaju Brand 2.0:
  • Rozbij SwojÄ… MarkÄ™ - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
  • RytuaÅ‚y marki - wykorzystanie doÅ›wiadczeÅ„ religijnych w marketingu.
  • Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwaÅ‚ej wiÄ™zi z konsumentem.
  • Od dwumiarowego do piÄ™ciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich piÄ™ciu zmysłów.

Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!

Dodaj do koszyka BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Spis treści

BRAND sense - marka pięciu zmysłów -- spis treści

Przedmowa (9)

1. Branding nieustannie ewoluuje (11)

2. Niektórym firmom się udaje (19)

3. Rozbicie marki (55)

4. Od brandingu 2D do brandingu 5D (87)

5. Stymulacja, wzmocnienie i budowanie więzi - kształtowanie marki zmysłowej (129)

6. Badania zmysłowe (173)

7. Religia marki - wnioski (205)

8. Branding - ujęcie holistyczne (241)

Projekt badawczy (263)

Kilka słów od badacza (267)

Podziękowania (271)

Skorowidz (275)

O autorze (285)

Dodaj do koszyka BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.