B2B E-commerce - Onepress
ebook
Autor: Justyna Skorupska, Piotr TruszkowskiISBN: 9788301233143
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Osoby które kupowały "B2B E-commerce", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
B2B E-commerce eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- 01. E-commerce B2B wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy - Katarzyna Zajchowska
- 02. Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel - Justyna Skorupska
- 03. Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? - Jędrzej Łapacz
- 04. Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? - Ewa Bednarz
- 05. Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego - Marta Ostrowska
- 06. Marketing i komunikacja w e-commerce B2B - Barbara Matkowska-Włosek
- 07. E-merchandising ki diabeł? - Justyna Skorupska
- 08. Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? - Konrad Wąsiel
- 09. Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce - Piotr Truszkowski
- 10. Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? - Ryszard Łach
- 11. Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? - Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak
- 12. Płatności i finansowanie w e-commerce B2B - Ewa Kraińska
- 13. W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? - Jakub Gierszyński
- 14. Projekt Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce - Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz
- 15. Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce - Jacek Szwankowski
- 16. Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B - Artur Piekarczyk
- 17. Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja - Artur Piekarczyk
- 18. Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? - Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz
- 19. Rozwój zwinnych kompetencji projektowych niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID - Karolina Kaczor
- Zakończenie
- Ankieta
- Bibliografia
- O Autorach
- Przypisy