reklama - zainteresowany?

B2B E-commerce - Onepress

B2B E-commerce
ebook
Autor: Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
ISBN: 9788301233143
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

Jakie s

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

 

Osoby które kupowały "B2B E-commerce", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

Spis treści

B2B E-commerce eBook -- spis treści

01 E-commerce B2B - wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy - Katarzyna Zajchowska 11 02 Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel - Justyna Skorupska 17 03 Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? - Jędrzej Łapacz 27 04 Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? - Ewa Bednarz 30 05 Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego - Marta Ostrowska 38 06 Marketing i komunikacja w e-commerce B2B - Barbara Matkowska-Włosek 47 07 E-merchandising - ki diabeł? - Justyna Skorupska 60 08 Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? - Konrad Wąsiel 66 09 Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce - Piotr Truszkowski 78 10 Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? - Ryszard Łach 85 11 Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? - Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak 89 12 Płatności i finansowanie w e-commerce B2B - Ewa Kraińska 101 13 W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? - Jakub Gierszyński 106 14 Projekt ,,Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce" - Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz 112 15 Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce - Jacek Szwankowski 134 16 Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B - Artur Piekarczyk 143 17 Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja - Artur Piekarczyk 148 18 Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? - Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz 153 19 Rozwój zwinnych kompetencji projektowych - niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID - Karolina Kaczor 160 Zakończenie 163 Ankieta 165 Bibliografia

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.