reklama - zainteresowany?

B2B E-commerce - Onepress

B2B E-commerce
ebook
Autor: Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
ISBN: 9788301233143
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

Jakie s

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

 

Osoby które kupowały "B2B E-commerce", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

Spis treści

B2B E-commerce eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • 01. E-commerce B2B wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy - Katarzyna Zajchowska
  • 02. Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel - Justyna Skorupska
  • 03. Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? - Jędrzej Łapacz
  • 04. Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? - Ewa Bednarz
  • 05. Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego - Marta Ostrowska
  • 06. Marketing i komunikacja w e-commerce B2B - Barbara Matkowska-Włosek
  • 07. E-merchandising ki diabeł? - Justyna Skorupska
  • 08. Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? - Konrad Wąsiel
  • 09. Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce - Piotr Truszkowski
  • 10. Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? - Ryszard Łach
  • 11. Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? - Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak
  • 12. Płatności i finansowanie w e-commerce B2B - Ewa Kraińska
  • 13. W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? - Jakub Gierszyński
  • 14. Projekt Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce - Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz
  • 15. Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce - Jacek Szwankowski
  • 16. Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B - Artur Piekarczyk
  • 17. Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja - Artur Piekarczyk
  • 18. Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? - Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz
  • 19. Rozwój zwinnych kompetencji projektowych niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID - Karolina Kaczor
  • Zakończenie
  • Ankieta
  • Bibliografia
  • O Autorach
  • Przypisy

Dodaj do koszyka B2B E-commerce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.