reklama - zainteresowany?

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - Onepress

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Autor: Matt Haig
Tytuł oryginału: If Youre So Brilliant... How Come You Dont Have an E-Strategy?: The Essential Guide to Online Business
Tłumaczenie: Maciej Działowski
ISBN: 83-246-0112-0
stron: 160, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-03-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,00 zł

Dodaj do koszyka Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Tagi: E-biznes | Mała firma | Zarządzanie

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów dziaÅ‚alnoÅ›ci internetowej, zapewnienie bezpieczeÅ„stwa transakcji
  • Studium przypadku: zwyciÄ™zcy i ofiary internetowej gorÄ…czki zÅ‚ota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny? Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy pÅ‚atnoÅ›ci online, bezpieczeÅ„stwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszÅ‚oÅ›ci: portale gÅ‚osowe, P2P, XML, 3G,

Dodaj do koszyka Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

 

Osoby które kupowały "Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Spis treści

B

Dodaj do koszyka Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.