reklama - zainteresowany?

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa) - Onepress

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa)
Autor: Eric Worre
Tytuł oryginału: Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional (twarda oprawa)
ISBN: 978-83-283-2623-1
stron: 120, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa)

Tagi: Marketing | Twoja kariera

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniajÄ… siÄ™ na reklamÄ™ telewizyjnÄ…, przestajÄ… zauważać billboardy i z irytacjÄ… wyÅ‚Ä…czajÄ… wyskakujÄ…ce reklamy internetowe. WspółczeÅ›ni specjaliÅ›ci ds. marketingu muszÄ… siÄ™ nieźle nagimnastykować, by wymyÅ›lić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym Å›wiecie najlepiej sprawdza siÄ™ to, co na portalach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych — bezpoÅ›redni kontakt z klientem. Dlatego coraz wiÄ™cej firm decyduje siÄ™ na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje siÄ™ on w obecnÄ… sytuacjÄ™ rynkowÄ…. Marketing szeptany dziaÅ‚a sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze siÄ™ zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostaÅ„ marketerem sieciowym, zarzÄ…dzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj.

Zysk czystszy już nie będzie!

Dodaj do koszyka Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa)

 

Osoby które kupowały "Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa)", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa)

Spis treści

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa) -- spis treści

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

  • Pozerzy (29)
  • Amatorzy (29)

3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. UmiejÄ™tność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)

  • Zasada pierwsza (50)
  • Zasada druga (50)
  • Zasada trzecia (51)
  • Zasada czwarta (51)
  • Krok pierwszy: Å›piesz siÄ™ (52)
  • Krok drugi: powiedz komplement (53)
  • Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
  • Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
  • Krok piÄ…ty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
  • Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
  • Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie siÄ™ na kolejnÄ… rozmowÄ™ (61)
  • Krok ósmy: zakoÅ„cz rozmowÄ™ (61)

6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

  • Zasada pierwsza: kontynuacjÄ… jest zrobienie tego, co zapowiedziaÅ‚eÅ› (71)
  • Zasada druga: ekspozycje sÅ‚użą tylko do tego, żeby zaÅ‚atwić kolejne ekspozycje (72)
  • Zasada trzecia: rekrutacja wymaga Å›rednio od czterech do szeÅ›ciu ekspozycji (75)
  • Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
  • Pytania i wÄ…tpliwoÅ›ci (76)
  • Kiedy prospekci nie wierzÄ… w swoje umiejÄ™tnoÅ›ci (78)
  • Kiedy ludzie nie wierzÄ… w marketing sieciowy (79)

8. UmiejÄ™tność 5. PrzeksztaÅ‚canie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

  • Rozmowa o planie dziaÅ‚ania - część pierwsza (90)
  • Rozmowa o planie dziaÅ‚ania - część druga (90)
  • Rozmowa o planie dziaÅ‚ania - część trzecia (92)
  • Rozmowa o planie dziaÅ‚ania - część czwarta (93)
  • Rozmowa o planie dziaÅ‚ania - część piÄ…ta (94)

10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

  • FormuÅ‚a 1/3/5/7 (102)
  • Jak siÄ™ uczyć (103)
  • Zachowuj siÄ™ tak jak ludzie sukcesu (103)
  • Nauka (104)
  • Filmy (105)
  • MateriaÅ‚y online (105)
  • Spotkania (105)
  • Uważaj na wszystko, co może CiÄ™ rozproszyć (106)
  • DziaÅ‚aj (106)
  • Nauczanie (108)
  • ZnajomoÅ›ci (109)

12. To się opłaca (111)

  • Kariera, którÄ… sobie stworzysz (111)
  • Wolność, którÄ… bÄ™dziesz siÄ™ cieszyć (112)
  • Ludzie, na których wpÅ‚yniesz (113)
  • Ludzie, których poznasz (113)
  • Miejsca, które zwiedzisz (114)
  • Sprawy, na rzecz których możesz dziaÅ‚ać (115)
  • CzÅ‚owiek, którym siÄ™ staniesz (117)

O autorze (119)

Dodaj do koszyka Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (twarda oprawa)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.