reklama - zainteresowany?

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - Onepress

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
ebook
Autor: Angelika Chimkowska
ISBN: 978-83-8231-169-3
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2022-05-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)

Dodaj do koszyka Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Tagi: Marketing

Marka osobista to obecnie wa

Dodaj do koszyka Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

 

Osoby które kupowały "Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Spis treści

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce eBook -- spis treści

ZAMIAST WSTĘPU 
rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań 
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu 
2. Najlepszy moment na personal branding 
3. Autentyczny personal branding  
rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie 
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży 
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce 
3. Silna marka osobista liderów i CEO 
rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu 
1. Uwolnieni do autentyczności 
2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm 
3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta 
4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko 
rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów 
1. W teatrze życia 
#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów 
Spis treści
rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej 
1. Model TOP OF silnej marki osobistej 
2. T jak Tożsamosć 
3. O jak Obietnica 
4. P jak Pozycja 
5. O jak Osobowość 
6. F jak Forma 
rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej 
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej 
2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu 
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej 
rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić 
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie 
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie 
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach 
Zakończenie 
załącznik 1. Wartości 
załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki 
załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF 
BIBLIOGRAFIA 

Dodaj do koszyka Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.