Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - Onepress
ISBN: 978-83-8231-169-3
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2022-05-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)
Osoby które kupowały "Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce eBook -- spis treści
ZAMIAST WSTĘPU
rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu
2. Najlepszy moment na personal branding
3. Autentyczny personal branding
rozdziaÅ‚ 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce
3. Silna marka osobista liderów i CEO
rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu
1. Uwolnieni do autentyczności
2. Psychologia w sÅ‚użbie personal brandingu – perfekcjonizm
3. Psychologia w sÅ‚użbie personal brandingu – syndrom oszusta
4. Psychologia w sÅ‚użbie personal brandingu – bÅ‚Ä™dy poznawcze ekspertów i nie tylko
rozdziaÅ‚ 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagÄ… stanąć w Å›wietle reflektorów
1. W teatrze życia
#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów
Spis treści
rozdziaÅ‚ 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej
1. Model TOP OF silnej marki osobistej
2. T jak Tożsamosć
3. O jak Obietnica
4. P jak Pozycja
5. O jak Osobowość
6. F jak Forma
rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej
2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej
rozdziaÅ‚ 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach
Zakończenie
załącznik 1. Wartości
zaÅ‚Ä…cznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki
załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF
BIBLIOGRAFIA