reklama - zainteresowany?

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - Onepress


Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
stron: 264, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-10-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes | Komunikacja i negocjacje | Mała firma | Marketing | Start-up

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość („Zwierciadło” nr 5/2017)

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty.

 

Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.

Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, ale coraz częściej także codzienność dużych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż świetny przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.

Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl

Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać — Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani Swojego Czasu.

Ola Budzyńska, Pani Swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl

Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich, którzy nie znoszą udawania.

Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet

Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swoim przekazem do świata, aby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, opiera się na konkretnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku podkreśla, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, zarówno osobisty, jak i zawodowy.

Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla zaawansowanych, www.prostyblog.pl

Przejedliśmy się sztucznością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy — i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzą, że nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje się na prawdzie.

Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl

Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej marki. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i „profesjonalny” sposób, naśladując duże korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!

Dominika Dzikowska, Kobieca Foto Szkoła, www.kobiecafotoszkola.pl

Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce.

Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl

Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalną kombinację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.

Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz

 

Czym jest autentyczność? Zobacz!

 

 

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń", wybierały także:

  • Biznesplan

Dodaj do koszyka

Spis treści

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń -- spis treści

1. AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE (17)

  • Autentyczność jako trend kulturowy (18)
  • Autentyczność może się stać nowym językiem biznesu (20)
  • Dlaczego warto budować swoją markę w sposób autentyczny? (20)
  • Kto to jest idealny klient? (21)
  • Dlaczego ta książka nie jest dla wszystkich? (22)
  • Dla kogo jest ta książka? (23)
  • W czym może ci pomóc ten poradnik? (24)
  • Dlaczego autentyczność przyciąga? (26)
    • Mentor przy kawie (27)

2. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE (31)

  • Marka w podejściu klasycznym a idea autentyczności (32)
  • Autentyczna marka osobista (35)
  • Autentyczna marka firmowa (46)
  • Twój idealny klient (51)
  • Konkurencja i współpraca (64)
  • Jak szukać współpracy zamiast konkurencji (70)
    • Na zielonym fotelu (73)

3. JAK BUDOWANIE MARKI NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE MOŻE ZMIENIĆ TWOJĄ FIRMĘ I TWOJE ŻYCIE (77)

  • W czym autentyczność pomaga mi na co dzień? (79)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc tobie i twojej firmie (83)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc twoim klientom (90)
    • Cytryny, limonki i zapach podróży (92)

4. JAK PISAĆ W SPOSÓB PORYWAJĄCY (95)

  • Pisz prosto i zwięźle (97)
  • Pokazuj zamiast opisywać (103)
  • Angażuj zmysły (105)
  • Unikaj wyświechtanych zwrotów (107)
  • Nie wzbudzaj wątpliwości (111)
  • Pokazuj korzyści (114)
  • Używaj call to action (117)
  • Stosuj nagłówki i wyróżnienia (126)
  • Pamiętaj o czytelniku (135)
    • Lekcja stylu (136)

5. JAK PISAĆ W SPOSÓB AUTENTYCZNY (139)

  • "O mnie" - najtrudniejsza strona, jaką kiedykolwiek napisałam (140)
  • Kilka wskazówek, które pomogą ci napisać tekst o sobie w sposób autentyczny (157)
    • Księżycowe światło na szkle (163)

6. AUTENTYCZNA PROMOCJA (167)

  • Content marketing (169)
  • Media społecznościowe w content marketingu (179)
  • Storytelling (191)
    • Części wspólne i bardzo spójne (202)

ZESZYT DO NOTATEK (206)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.