reklama - zainteresowany?

Aukcje internetowe... i co dalej? - Onepress

Aukcje internetowe... i co dalej?
Autor: Wojciech Cywiński
ISBN: 978-83-770-1244-4
stron: 194, okładka: miękka
Data wydania: 2011-10-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,90 zł

Dodaj do koszyka Aukcje internetowe... i co dalej?

Tagi: E-biznes

Jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte jako sprzedawca na Allegro i na innych serwisach aukcyjnych

do większych zarobków poza nimi?

"Sprzedaż

Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się, jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem. Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży, ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski.

Grzechem byłoby tej wiedzy nie wykorzystać! Jeśli więc jesteś już sprzedawcą na Allegro - czytaj dalej. Jeśli dopiero zaczynasz tam sprzedaż, zacznij od pierwszej książki Wojciecha Cywińskiego, czyli "Allegrowy Super Sprzedawca", dzięki której w pierwszej kolejności zwielokrotnisz swoją sprzedaż właśnie na Allegro, a dopiero później pomyślisz "...i co dalej".

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.
Czy wiesz,  jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę? 

Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!), a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie.

Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy. Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych. Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku.

Dowiedz się, kim jest autor i oceń,
dlaczego warto skorzystać z jego wiedzy

Przez Allegro do własnego biznesu...

"Wojciech"Drogi Internauto,

jako doświadczony sprzedawca mogę Ci powiedzieć, że Allegro to fantastyczny system transakcyjny, który zawładnął rynkiem handlu internetowego. Jednak w całym systemie transakcyjnym istnieje pewna prawidłowość, którą Ty możesz ze wzmożoną siłą wykorzystać.

W niniejszej publikacji przekazuję ogrom mojej wiedzy i doświadczeń, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej działalności. Od lat sprzedaję zarówno na Allegro, jak i poza tą platformą aukcyjną i nie muszę tego ukrywać. Są na to sposoby, dlatego ważne, abyś zapoznał się z tym, co mam Ci do przekazania.

Oprócz sprzedaży na aukcjach internetowych prowadzę również sklep internetowy www.ZmyslowaSypialnia.pl. Firmę Fost założyłem ponad 3 lata temu i przez cały ten czas musiałem szukać nowych rozwiązań, aby wspierać sprzedaż. Masz gwarancję, że przekazują informacje z pierwszej ręki. To jest praktyczna wiedza oparta na rezultatach, które uzyskuję.

Wcześniej prowadziłem 2 inne firmy. Sprzedawałem cytrusowe rośliny (www.cytrusik.pl), sprzęt RTV (na Allegro nick: kazina) i obrazy olejne (www.TouchOfArt.eu). Wszystkie te sklepy istnieją i mają się dobrze, a to za sprawą technik sprzedaży, które pozwalają generować wyższe obroty i zwiększają zysk przedsiębiorstwa. Dzisiaj doradzam sprzedawcom w wielu innych branżach, a to cały czas pozwala mi patrzeć na rynek handlu internetowego poprzez pryzmat globalnego rozwoju gospodarczego.

Jako sprzedawca dokonujesz standardowych transakcji w serwisie Allegro. Wystawiasz aukcje, zachęcasz innych użytkowników do zakupu, dostajesz informacje o sprzedaży i w następnym kroku serwis przekazuje Ci dane kontrahentów w celu dokończenia procesu sprzedaży.

Będąc sprzedawcą na Allegro, 

masz dostęp do przysłowiowej kopalni złota

Od tego, co zrobisz później, zależy, czy trafisz na prawdziwą żyłę złota. 


Ten proces odbywa się cyklicznie od wielu lat (od początku istnienia Allegro). Bardzo dużo firm powstało w oparciu o Allegro i potencjał, jaki to daje. Ale tylko niewielu na tej podstawie stworzyło większe biznesy, gdyż nie wiedzieli jak. Ja w ten sposób zbudowałem zaplecze mojej firmy i uruchomiłem drugi kanał sprzedaży poza Allegro. Można powiedzieć, że Allegro samo w sobie dało mi narzędzie do prowadzenia działalności handlowej poza serwisem. Wiele osób nie wie, jak wykorzystać ten potencjał i kończy tam, gdzie zaczęło, czyli na Allegro. W pierwszej części książki "Aukcje internetowe... i co dalej?" pokazuję, jak zrobić krok dalej. Co konkretnie trzeba zrobić, aby osiągnąć więcej i zarabiać więcej.

Druga część książki odkrywa nowoczesne aspekty marketingu internetowego i nieinternetowego, które razem dają efekt synergii (2 + 2 = 5) w sprzedaży wtórnej wśród stałych klientów. Przedstawiam tu konkretne techniki i sposoby tworzenia ofert sprzedażowych oraz ich rozsyłania wśród Twoich klientów pozyskanych na Allegro.

Do procesu sprzedaży musisz podchodzić w sposób otwarty i odważny, aby móc wyprzedzić konkurencję. I tu słowo "klient" powinno być rozumiane przez Ciebie w znacznie szerszym kontekście.

Kto powiedział, że jednej osobie masz sprzedać tylko jeden produkt?

To błędne myślenie. Siłą każdej firmy są stali klienci, 

którzy kupują cyklicznie coraz więcej i częściej.

Jak myślisz, po co powstał najbardziej znany program lojalnościowo-punktowy PayBack? Ten największy w Polsce system premiowy ma przyciągać klientów nieskończenie wiele razy po to, aby firmy w nim uczestniczące mogły stale zarabiać na tych samych kupujących.

"Allegro"

Jednak na potrzeby nieco mniejszej firmy niż Real, BP czy Allegro możesz wdrożyć coś prostszego, ale równie skutecznego. Siłą przedsiębiorcy jest podążanie za zmianami i kreowanie nowej rzeczywistości. Jeśli to zrobisz, możesz odnieść większy sukces, niż przypuszczasz, i zarobisz kilka razy więcej pieniędzy niż teraz.

W trzeciej części pokażę Ci, jak wykorzystać swoją bazę danych i przekaz marketingowy, aby skutecznie sprzedawać, nie płacąc nikomu żadnej prowizji. Proces wtórnej sprzedaży jest tym kluczowym elementem, który doprowadził wielu przedsiębiorców do sukcesu.

W ostatniej części odpowiadam na najczęściej zadawane pytania odnośnie stosowania prezentowanych przeze mnie technik i ich odbioru, dzięki czemu dowiesz się o najczęstszych problamach związanych z prowadzeniem sprzedaży poza Allegro i dowiesz się, jak je rozwiązać".

"Paweł"Zaczynałem od Allegro, a dzisiaj wraz z żoną budujemy największą internetową europejską galerię obrazów TouchofArt.

Sprzedaż na Allegro jest ogromną szansą dla każdego przedsiębiorcy. Poza samą sprzedażą i możliwością rozpoczęcia działalności, Allegro daje duże zasoby w postaci gotowych klientów. Ta książka Wojciecha Cywińskiego jest zdecydowanie kontynuacją Allegrowego Super Sprzedawcy.

Rzeczywiście, autor w książce pokazuje najlepszą drogę do rozwoju biznesu internetowego poza Allegro i zwiększenia ilości zamówień przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jako, że serwis jest praktycznie monopolistą na polskim rynku i ciężko tutaj z nim walczyć, najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jego potencjału na swoją korzyść. Stopniowe przenoszenie sprzedaży z serwisu aukcyjnego na zewnętrzne kanały obsługi jest wyzwaniem. Jednak zabieg ten podnosi zyski i obniża koszty, a o to chodzi w każdym przedsiębiorstwie.

W naszym przypadku przeniesienie sprzedaży poza Allegro było początkiem prawdziwej ekspansji.

Dzisiaj nasza Galeria jest największą w Polsce i coraz dynamiczniej rozwija się również za granicą. Wszystko jednak zaczęło się od Allegro i stopniowego przenoszenia klientów do prywatnej Galerii. Ta książka to strzał w dziesiątkę internetowej sprzedaży." Paweł Kamiński, właściciel największej Europejskiej Galerii Obrazów www.TouchofArt.eu 

BONUS: ebook "Dzień z życia handlowca"

Kliknij, aby się dowiedzieć więcej

Kupując dowolną wersję publikacji "Aukcje internetowe... i co dalej?", otrzymasz w prezencie ebook pt. "Dzień z życia handlowca". Tematyka tej publikacji obejmuje sposoby radzenia sobie w wielu trudnych sytuacjach handlowych. Jeśli na co dzień pracujesz z klientami, publikacja ta da Ci motywację oraz pokaże jaśniejszą stronę trudnych relacji handlowych.

Z ebooka Dzień z życia handlowca dowiesz się:

  • Jak wyglÄ…da sztuka dialogu w zależnoÅ›ci od warstwy spoÅ‚ecznej rozmówcy.
  • Dlaczego Å›mieszne anegdoty sÄ… kluczem do sukcesu w kontaktach miÄ™dzyludzkich.
  • Jak wykorzystać swojÄ… osobowość, by skutecznie negocjować umowy.
  • Jakie zabawne sytuacje zdarzajÄ… siÄ™ w pracy handlowca.
  • Dlaczego przedsiÄ™biorcy nie rozumiejÄ…, co mogÄ… zyskać, posiadajÄ…c stronÄ™ internetowÄ…
    i reklamÄ™ w sieci.
  • Jak odeprzeć presjÄ™ obniżenia ceny Twojej oferty ze strony klienta.
Czas na podsumowanie:

Co konkretnie zawiera publikacja Aukcje internetowe... i co dalej? 

i kto najbardziej może na niej skorzystać?

Książka jest skierowana do grupy ponad 300 000 sprzedawców na Allegro i do właścicieli sklepów internetowych. Najczęściej sprzedaż jest mieszana i zawsze zahacza o Allegro.

Wiedza, którą zdobędziesz, czytając tę publikację:

  • Budowanie bazy danych (z klientów zdobytych ma Allegro).
  • Poznasz podstawy marketingu internetowego.
  • Rynek w liczbach, czyli do kogo warto kierować ofertÄ™?

Dzięki tej książce poznasz nowe trendy w zachowaniach konsumenckich, dowiesz się, jaki jest podział klasowy w Polsce, jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią i jakie istnieją kategorie majątkowe w naszym kraju.

Dowiesz się, jaka jest siła nabywcza młodzieży w Polsce kontra siła seniorów oraz jak ustalić wartość konsumenta i jego faktyczne potrzeby i to, czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dzięki temu Twoja oferta będzie idealnie przygotowana "pod" Twoich potencjalnych Klientów.

  • Jak sprzedawać na Allegro i poza nim, zwiÄ™kszajÄ…c zysk o przynajmniej 200%?

"Napoleon"W 2006 r. na Spotkaniu Allegro uczyłem sprzedawców, aby pracowali na
swojej liście Klientów. Niestety do dzisiaj zdecydowania większość z nich nie rozumie potencjału tego niezwykle dochodowego rozwiązania. Ciesze się więc, że powstał ten e-book, który w sposób prosty i zrozumiały tłumaczy te same zasady back-end marketingu podając mnóstwo wartościowych przykładów. Książka dodatkowo zawiera poważny fundament wiedzy o zachowaniach Klientów, którą powinien znać każdy sprzedawca."

- Piotr Majewski, właściciel Ekademia.pl i www.cneb.pl

Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA

Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą publikujemy i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.

 

Na koniec pytanie retoryczne:

Czy chcesz zarabiać więcej?

Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i należysz także do grupy sprzedawców, która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję, a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro, trafiłeś na prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć. Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem, zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie, zwiększając swoje zyski.

Wybierz wersję publikacji, która jest dla Ciebie optymalna i złóż zamówienie. Przypominamy, że kupując wersję drukowaną, wersję elektroniczną otrzymasz gratis już w kilka minut po opłaceniu zamówienia. Im szybciej zaczniesz działać i wprowadzać zmiany, tym szybciej osiągniesz lepsze rezultaty.

Dodaj do koszyka Aukcje internetowe... i co dalej?

Spis treści

Aukcje internetowe... i co dalej? -- spis treści

WstępCzęść IBaza danych Twoich klientów z AllegroProwadzenie działalności na AllegroPozyskiwanie danych kontrahentów.Przykład: tajemnica biletów lotniczych za 1 złTworzenie bazy danych klientówDane kontaktoweHistoria zakupówZmiany w danych kontaktowychWażne datyPrzykład: prezent urodzinowyKompletna baza danych przewagą strategiczną firmyFormalno-prawny aspekt posiadania bazy danych.Etyka biznesuCzęść IIOtwarty marketing internetowyAutentyczność i znajomość sprzedawcyPrzykład: brak profesjonalizmuStały kontaktMetody bardzo inwazyjneOsobiste spotkaniaTelefonyMetody mało inwazyjneE-maileSMSFormy kontaktuDirect Mailing wysyłka mailiIstota Direct MailinguPo pierwsze częstotliwośćPo drugie treśćPo trzecie zbieraj opiniePo czwarte szukaj wydarzeńPo piąte zbieraj klientów niszowychSMS promocja impulsywnaPrzykład: Chomikuj.plPrzykład: Grono.netPrzykład: Lex.pl Direct Mail przesyłki pocztowePrzykład: Konwar producent czapekPrzykład: Nazwa.plPrzykład: mBankPrzykład: Citi HandlowyInne przykładyIntegracja działań marketingowychElementy składowe oferty Direct MailRentgen szczękiCzęść IIIRynek w liczbachNowe trendy w zachowaniach konsumenckichPodział klasowy w PolsceKlasa wyższaKlasa średniaKlasa niższaJaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią?Klasa robotniczaKlasa średniaKategorie majątkowe w PolsceBogaciBogaci Old MoneyBogaci nuworyszeWydatki najbogatszych w PolsceTypologia klasy średniejKlasa biednaKonsumenci niezamożniPokolenie a zarobkiMłodzież jako oddzielna grupa konsumenckaSiła nabywcza młodzieży w PolsceWpływ młodzieży na podejmowanie decyzji zakupowychSegmentacja młodzieży w PolsceSiła rynkowa seniorówIstotne wartości dla seniorów jako grupy konsumenckiejSegmentacja seniorów w PolscePłeć a zachowania nabywcówRóżnice płci w procesie socjalizacjiMężczyźniKobietyFakty dotyczące mężczyzn jako konsumentówPodział decyzji zakupowych w małżeństwieWartości konsumentówPolska typologia IQS QuantSpołeczeństwo konsumpcyjneMaterializmDobra materialne jako główny cel w życiuMaterializm w PolsceMaterializm wśród młodzieżyKonsumpcja na pokazSymboliczna konsumpcja odzieżyKonsumpcja na pokaz wśród młodzieży w PolsceInternet a zachowania konsumpcyjneMoja najbardziej dochodowa akcja Direct MailMój najbardziej skuteczny Direct MailingPrzypowieść biznesowaAutomatyczny rurociąg z wodąCzęść IVPodsumowanie. Jak sprzedawać na Allegro i zwiększyć zysk o 200%?Podsumowanie Twoich działańPrzykład: IkeaPrzykład: sprzedawca na AllegroA co jest najpiękniejsze w takiej formie promocji?Dwa kanały sprzedażyStrategia Mocnego UderzeniaPrzykład: Majewski Business

Dodaj do koszyka Aukcje internetowe... i co dalej?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.