Audyt marketingowy. Wydanie II - Onepress
ebook
Autor: Wioleta DrylISBN: 978-83-7941-277-8
stron: 223, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,35 zł (poprzednio: 50,41 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,06 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Audyt marketingowy. Wydanie II", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)