Audyt marketingowy. Wydanie II - Onepress

ebook
Autor: Wioleta DrylISBN: 978-83-7941-277-8
stron: 223, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,35 zł (poprzednio: 50,41 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,06 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Audyt marketingowy. Wydanie II", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)