Audyt marketingowy. Wydanie II - Onepress

ISBN: 978-83-7941-277-8
stron: 223, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,83 zł (poprzednio: 50,40 zł)
Oszczędzasz: 17% (-8,57 zł)
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tÄ… dziedzinÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ci, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność dziaÅ‚aÅ„ podejmowanych w tym zakresie. PodejÅ›cie to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia dziaÅ‚ania, to orientacja przedsiÄ™biorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupeÅ‚nego wyizolowania dziaÅ‚aÅ„ marketingowych od pozostaÅ‚ych dziedzin dziaÅ‚alnoÅ›ci organizacji jest z góry skazana na poÂrażkÄ™.
Czy w zwiÄ…zku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarÂczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. ZasadniczÄ… wadÄ… tychże narzÄ™dzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie dziaÅ‚aÅ„ podejmowanych w zakresie marketingu. Å»adne spoÅ›ród dostÄ™pnych do niedawna narzÄ™dzi kontroli nie traktuje dziaÅ‚alnoÅ›ci marketinÂgowej, zwÅ‚aszcza jej efektów, jako zÅ‚ożonego problemu, wymagajÄ…cego kompleksowego podejÅ›cia. Istnieje jednak narzÄ™dzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej. Jest to audyt marketingowy.
Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę:
- obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,
- metod i narzędzi stosowanych w audycie,
- miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,
- relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,
- stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Osoby które kupowały "Audyt marketingowy. Wydanie II", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)