reklama - zainteresowany?

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera - Onepress

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
ebook
Autor: Marek Staniszewski
ISBN: 978-83-246-4461-2
stron: 112, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,30 zł (poprzednio: 33,26 zł)
Oszczędzasz: 54% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Sztuka myślenia strategicznego

  • teorie
  • rysunki
  • narzÄ™dzia
  • inspiracje
  • rozwiÄ…zania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą -- przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań -- poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Autor
Z wykształcenia filozof, od dwunastu lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezależnej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadził wykłady lub zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem i reklamą w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową.

Wywiad z autorem książki >>

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

 

Osoby które kupowały "Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Spis treści

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera eBook -- spis treści

Zamiast wstępu (11)

Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim dziaÅ‚asz (28)
  • UkÅ‚ad siÅ‚ (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteÅ› falÄ…? (55)
  • Pożytki z pÅ‚ywania żabkÄ… (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • OminiÄ™cie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeÅ„ (72)
  • Dla wyjÄ…tkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje siÄ™ zaletÄ… (75)
  • Czy nie tego wÅ‚aÅ›nie szukaÅ‚eÅ›? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógÅ‚byÅ› stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiÄ…zanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to dziaÅ‚a (79)
  • Wiesz, jak bardzo siÄ™ staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to majÄ…. DoÅ‚Ä…cz do szczęśliwych (83)
  • DziÄ™ki nam możesz dużo wiÄ™cej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj siÄ™ wolny (85)
  • Inni sÄ… uÅ‚omni i nigdy Ci tego nie dadzÄ… (86)

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • PeÅ‚ne zrozumienie konsumenta (92)
  • OdwoÅ‚anie siÄ™ do cenionych wartoÅ›ci (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)

Nota bibliograficzna (101)

Skorowidz (103)

Dodaj do koszyka Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.