reklama - zainteresowany?

Art branding - Onepress

Art branding
Autor: Gałązkiewicz Igor
ISBN: 978-8-3635-6675-3
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Art branding

Tagi: Marketing

Nigdy wczeÅ›niej sztuka nie stanowiÅ‚a tak istotnego elementu w budowaniu strategii tożsamoÅ›ci marki, nigdy też nie determinowaÅ‚a tak dalece jej wizerunku. Tendencja ta przejawia siÄ™, poczÄ…wszy od produktów sygnowanych nazwiskiem artystów, przez kompleksowe strategie komunikacyjne, aż po powstawanie korporacyjnych kolekcji sztuki, wÅ‚asnych muzeów i czasowych artystycznych przestrzeni.

NiekoÅ„czÄ…ca siÄ™ droga od idei do ideaÅ‚u – bÄ™dÄ…ca procesem tak charakterystycznym dla sztuki – może być także atrakcyjnym konceptem dla marki, która, chcÄ…c odpowiedzieć na potrzeby rynku, musi siÄ™ ciÄ…gle zmieniać.

Sztuka staÅ‚a siÄ™ efektywnym i perswazyjnym narzÄ™dziem wspierajÄ…cym komunikacjÄ™ produktu oraz tożsamość marki, pozwalajÄ…cym w unikalny sposób projektować jej doÅ›wiadczenie, aktualizować grupÄ™ docelowÄ… i pozycjonować jÄ….

Art branding to przeglÄ…d portfolio koncepcji, gdzie artysta staje siÄ™ markÄ…, a limitowana edycja jest figurÄ… retorycznÄ… w komunikacji. Jest również eskapadÄ… po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zbiorem spostrzeżeÅ„ i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieÅ›cie i najważniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerujÄ… swój wizerunek w artystycznym otoczeniu. To również ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztukÄ… w roli gÅ‚ównej lub przynajmniej charakterystycznej.

Marki, tak jak artyÅ›ci, posiadajÄ… wÅ‚asne warsztaty, w których prototypowane, konstruowane i wdrażane sÄ… coraz to nowe modele produktów. WypeÅ‚nione sÄ… hybrydowymi narzÄ™dziami o funkcjonalnoÅ›ci szwajcarskiego scyzoryka i precyzji lasera. Warsztat o proweniencji sterylnego laboratorium, artystycznej pracowni i biblioteki.

ParafrazujÄ…c reklamowy slogan: Art sells!, dzisiejszy Å›wiat sztuki, zarówno ten instytucjonalny, jak i komercyjny, jest jak Tour de France. WyÅ›cig trwa, widać liderów – to awangarda, za nimi peleton – ariergarda. Kto jest czysty, a kto na dopingu – okaże siÄ™ później. Na razie nikt siÄ™ tym nie przejmuje. Marki, szczególnie te luksusowe, inwestujÄ… w sztukÄ™, widzÄ…c w niej komunikacyjny potencjaÅ‚, dajÄ…cy szereg wartoÅ›ci formujÄ…cych i spajajÄ…cych ich wizerunek.

Art branding jest globalnym zjawiskiem, jednÄ… z ciekawszych tendencji we wspóÅ‚czesnej komunikacji, dajÄ…cych możliwość tworzenia pożądanych marek i wyjÄ…tkowych produktów.

Sztuka to wartoÅ›ci, doÅ›wiadczenie i emocje – pozwala wiÄ™c wizualizować czÄ™sto abstrakcyjne wartoÅ›ci marek.

Dodaj do koszyka Art branding

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Art branding

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.