reklama - zainteresowany?

Antykruchość. O rzeczach, którym służą wstrząsy - Onepress

Antykruchość. O rzeczach, którym służą wstrząsy
ebook
Autor: Nassim Nicholas Taleb
Tłumaczenie: Olga Siara
ISBN: 978-836-399-337-5
stron: 624, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł

Dodaj do koszyka Antykruchość. O rzeczach, którym służą wstrząsy

Tagi: Giełda i inwestycje

Najnowsza książka słynnego inwestora i zarazem filozofa biznesu, Nassima Nicholasa Taleba. Doceniona na świecie wieloma prestiżowymi nagrodami, w Polsce uhonorowana została Economicusem 2013 - nagrodą za najlepszy przekład zagranicznej książki biznesowej.
Długookresowe strategie już nie działają - stawia tezę Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne. Jak przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? Odpowiadając na te pytania, w swoim erudycyjnym, dowcipnym eseju autor dotyka najważniejszych dylematów gospodarki, biznesu, życia społecznego w XXI wieku. Po potężnym krachu finansowym w 2008 r., w trakcie największego w historii kryzysu długu w Europie, Taleb uspokaja: "niektórym rzeczom służą wstrząsy; rozwijają się i rozkwitają pod wpływem zmienności, przypadkowości, nieładu i stresu; przygody, ryzyko i niepewność to ich żywioł". Te rzeczy nazywa "antykruchymi". Potem błyskotliwie i z pasją wykorzystuje pojęcie antykruchości do wyjaśnienia, jak dziś postrzegać rzeczywistość, istnieć w świecie, podejmować decyzje.
"Antykruchość" Taleba to lektura prowokacyjna, intrygująca i inspirująca. Świetna książka dla tych, którzy są gotowi spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na swoje decyzje, inwestycje, przedsięwzięcia biznesowe, życie prywatne. To także wielka, znakomicie napisana pochwała przedsiębiorczości.

Dodaj do koszyka Antykruchość. O rzeczach, którym służą wstrząsy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Antykruchość. O rzeczach, którym służą wstrząsy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.