reklama - zainteresowany?

Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół - Onepress

Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół
ebook
Autor: Radosław Więckowski
ISBN: 978-8-3925-9625-7
stron: 98, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,44 zł (poprzednio: 37,92 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,48 zł)

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

Tagi: Angielski

• Ponad 4000 najpopularniejszych fałszywych przyjaciół wraz z wymową:

advocate [ædvəkət] – orędownik/czka (np. pokoju) vs lawyer [lɔːjə(r)] – adwokat

 

• Pomocne wyjaśnienia:

dialogue - dialogi (w filmach) ≠ dialogues - dialogi (w podręcznikach)

recruitment - rekrutacja (do pracy) ≠ admissions - rekrutacja (na studia)

sb’s studies - studia (gdy mówimy o czyjiś studiach) ≠ degree courses - studia (ogólnie)

 

• Obszerna prezentacja fałszywych przyjaciół w łatwych do zapamiętania, kontrastowych zestawieniach:

abstinent - osoba wstrzemięźliwa vs teetotaler - abstynent/ka

branch - oddział, filia vs line of business - branża

dress - sukienka vs tracksuit - dres

 

• Użycie fałszywych przyjaciół w kontekstach:

Yesterday I played golf in my new red turtleneck sweater. Wczoraj grałem w golfa w moim nowym, czerwonym golfie.

 

• Ciekawostki dotyczące różnic znaczeniowych:

Przymiotnik positive ma węższe znaczenie niż polski odpowiednik pozytywny

Rzeczownik compote oznacza danie i nie jest to napój

Rzeczownik specialization nie jest używany w odniesieniu do medycyny

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

 

Osoby które kupowały "Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół ", wybierały także:

  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • Ucz si
  • Zyskaj angielski akcent. Kurs video. Trening wymowy
  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.