reklama - zainteresowany?

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela - Onepress

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Autor: Wayne L. Winston
Tytuł oryginału: Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
TÅ‚umaczenie: Andrzej Watrak
ISBN: 978-83-283-5850-8
stron: 616, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2019-12-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 53,40 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-35,60 zł)

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Tagi: Marketing

SpecjaliÅ›ci w dziedzinie marketingu coraz częściej siÄ™gajÄ… po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy sÄ… zalewane ogromnÄ… iloÅ›ciÄ… danych - skorzystanie z pÅ‚ynÄ…cej z nich wiedzy jest znakomitÄ… szansÄ… na poprawÄ™ kondycji przedsiÄ™biorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne wiÄ™c sÄ… narzÄ™dzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim wÅ‚aÅ›nie narzÄ™dziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dziÄ™ki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalnÄ… analizÄ™ marketingowÄ… i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstaÅ‚a na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla sÅ‚uchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbÄ™dnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojÄ™cia wyjaÅ›niono na przykÅ‚adach, a sposób wykonania ćwiczeÅ„ pokazano krok po kroku. Do książki doÅ‚Ä…czono pliki z danymi i rozwiÄ…zaniami zadaÅ„. Dowiesz siÄ™, jak przetwarzać dane za pomocÄ… wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizÄ™ skupieÅ„ w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpÅ‚yw akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejÄ™tnoÅ›ci analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podrÄ™cznika i Excela!

W tej książce między innymi:

  • analiza danych marketingowych
  • opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
  • wykorzystywanie narzÄ™dzi prognostycznych
  • analiza Å‚Ä…czona i analiza wyborów dyskretnych
  • pomiar skutecznoÅ›ci wydatków na reklamÄ™
  • analiza danych z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

 

Osoby które kupowały "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Spis treści

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.