reklama - zainteresowany?

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela - Onepress

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Autor: Wayne L. Winston
Tytuł oryginału: Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
Tłumaczenie: Andrzej Watrak
ISBN: 978-83-283-5850-8
stron: 616, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2019-12-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 53,40 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-35,60 zł)

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Tagi: Marketing

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

W tej książce między innymi:

  • analiza danych marketingowych
  • opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
  • wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
  • analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
  • pomiar skuteczności wydatków na reklamę
  • analiza danych z mediów społecznościowych

Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

 

Osoby które kupowały "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Spis treści

Dodaj do koszyka Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.