Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela - Onepress

Tytuł oryginału: Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
Tłumaczenie: Andrzej Watrak
ISBN: 978-83-283-5850-8
stron: 616, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2019-12-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 53,40 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-35,60 zł)
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.
Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!
W tej książce między innymi:
- analiza danych marketingowych
- opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
- wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
- analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
- pomiar skuteczności wydatków na reklamę
- analiza danych z mediów społecznościowych
Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!
Osoby które kupowały "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)