reklama - zainteresowany?

Analiza finansowa przedsiębiorstwa - Onepress

Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Autor: Pomykalska Bożyna, Pomykalski Przemysław
ISBN: 978-8-3011-4871-3
stron: 346, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Tagi: Finanse | Mała firma

Nowe opracowanie dotyczące analizy finansowej w przedsiębiorstwie. Uwzględnia najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz nowe kierunki pojawiające się w praktyce.

Zawiera m.in. odniesienia do:

  • zarzÄ…dzania wartoÅ›ciÄ…,
  • miÄ™dzynarodowych standardów sprawozdawczoÅ›ci finansowej,
  • finansowania ze Å›rodków UE.

Omówione narzędzia analizy finansowej umożliwiają wielopłaszczyznowe podejście do problemu (od strony zarządzających przedsiębiorstwem, inwestorów, kredytodawców oraz pozostałych interesariuszy), jednak podstawowy wątek bazuje na dominującym obecnie w praktyce założeniu maksymalizacji wartości dla właścicieli. Przedstawione rozważania są ukierunkowane na przedsiębiorstwa różnej wielkości oraz znajdujące się na różnych etapach rozwoju, co stanowi pewne odejście od dominującego w literaturze nastawienia na finanse korporacji.

Książka została napisana z myślą o studentach wyższych szkół ekonomicznych (państwowych i prywatnych), uniwersytetów, politechnik i akademii rolniczych oraz o przedsiębiorcach i menedżerach finansowych.

Dodaj do koszyka Analiza finansowa przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Analiza finansowa przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.