reklama - zainteresowany?

Analiza finansowa. Teoria i zadania - Onepress

Analiza finansowa. Teoria i zadania
ebook
Autor: Ewa Wanda Maruszewska, Lucyna Poniatowska
ISBN: 9788378751335
stron: 157, Format: ebook
Data wydania: 2023-01-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 4,00 zł (poprzednio: 5,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-1,00 zł)

Dodaj do koszyka Analiza finansowa. Teoria i zadania

Niniejszy podr

Dodaj do koszyka Analiza finansowa. Teoria i zadania

 

Osoby które kupowały "Analiza finansowa. Teoria i zadania", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Analiza finansowa. Teoria i zadania

Spis treści

Analiza finansowa. Teoria i zadania eBook -- spis treści

WSTĘP 7 1. WPROWADZENIE DO ANALIZY FINANSOWEJ 9 1.1. Miejsce analizy finansowej w systemie analiz 9 1.2. Przedmiot i rodzaje analizy finansowej 12 1.3. Zadania 18 2. METODY BADAWCZE ANALIZY FINANSOWEJ 22 2.1. Ogólna charakterystyka metod analizy finansowej 22 2.2. Metody porównań 24 2.3. Metody analizy przyczynowej 28 2.4. Zadania 39 3. ANALIZA WSTĘPNA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO 47 3.1. Istota i rodzaje analizy sprawozdania finansowego 47 3.2. Cel i rodzaje analizy wstępnej sprawozdania finansowego 49 3.3. Analiza wstępna bilansu 56 3.4. Analiza wstępna rachunku zysków i strat 66 3.5. Zadania 73 4. ANALIZA WSKAŹNIKOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO 85 4.1. Istota i obszary analizy wskaźnikowej sprawozdania finansowego 85 4.2. Analiza płynności finansowej 87 4.3. Analiza zadłużenia i obsługi długu 96 4.4. Analiza sprawności działania 102 4.5. Analiza rentowości 107 4.6. Wskaźniki rynku kapitałowego 111 4.7. Zadania 114 5. ANALIZA PIRAMIDALNA. DŹWIGNIE EKONOMICZNE 137 5.1. Model analizy piramidalnej Du Ponta 137 5.2. Dźwignie ekonomiczne 140 5.3. Zadania 142 BIBLIOGRAFIA 147 SPIS RYSUNKÓW 149 SPIS TABEL 151 ZAŁĄCZNIKI

Dodaj do koszyka Analiza finansowa. Teoria i zadania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.