reklama - zainteresowany?

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - Onepress

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Autor: Sznajder Andrzej
ISBN: 978-8-3264-3865-3
stron: 248, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Tagi: Marketing

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.



Dodaj do koszyka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

 

Osoby które kupowały "Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Spis treści

Dodaj do koszyka Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.