reklama - zainteresowany?

Algokracja - Onepress

Algokracja
ebook
Autor: Krzysztof Rybi
ISBN: 978-83-012-3019-7
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2023-05-22
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 71,20 z艂 (poprzednio: 87,90 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-16,70 z艂)

Dodaj do koszyka Algokracja

Dodaj do koszyka Algokracja

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Algokracja", wybiera艂y tak偶e:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Algokracja

Spis tre艣ci

Algokracja eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • O Autorach
  • Wst臋p, czyli dlaczego napisali艣my t臋 ksi膮偶k臋
  • 1. Jak to dzia艂a
    • Podstawowe poj臋cia
    • Uczenie maszynowe
  • 2. Podstawowe modele data science
    • Regresja liniowa pomaga w聽wyborze wina
    • Drzewa decyzyjne pozwalaj膮ce oceni膰 ryzyko kredytowe
    • Jakie lekcje powinien wyci膮gn膮膰 dyrektor marketingu z聽nalot贸w aliant贸w podczas II wojny 艣wiatowej
    • Naiwny klasyfikator Bayesa uwalnia nas od spamu
    • Uczenie maszynowe nienadzorowane
  • 3. G艂臋bokie uczenie maszynowe
    • Jak sztuczna inteligencja powstrzyma艂a z艂odziei papieru toaletowego w聽Chinach
    • Dlaczego dopiero teraz nast膮pi艂 rozw贸j sztucznej inteligencji
    • Jak dzia艂aj膮 algorytmy g艂臋bokiego uczenia si臋 przyk艂ad uczenia nadzorowanego
    • Jak stosowa膰 g艂臋bokie uczenie si臋 w聽praktyce
  • 4. Czy komputer mo偶e dzia艂a膰 jak ludzki m贸zg, czyli uczenie ze wzmocnieniem
    • Jak ludzki m贸zg stosuje mechanizm nagr贸d w聽procesie uczenia si臋
    • Nagrody, czyli o聽tym, jak dzia艂aj膮 algorytmy uczenia ze wzmocnieniem
    • Eksploracja versus eksploatacja i聽Q-uczenie si臋
    • Zastosowania algorytm贸w uczenia si臋 ze wzmocnieniem
  • 5. Jak komputer nauczy艂 si臋 rozumie膰 ludzk膮 mow臋, czyli gra w聽300 pyta艅
    • Od cyfr, przez kompilatory, do rozumienia j臋zyka naturalnego
    • Jak s艂owa staj膮 si臋 wektorami liczb, kt贸re komputer rozumie
    • Zastosowania biznesowe
  • 6. Jak przeczytali艣my ze zrozumieniem 180 tysi臋cy artyku艂贸w o聽nowych technologiach w聽kilka minut
  • 7. Internet rzeczy i聽uczenie maszynowe
    • Rolls-Royce, doskona艂o艣膰 produkcji i聽obs艂ugi dzi臋ki big data science
    • Jak rze藕nik wykorzysta艂 internet rzeczy i聽uczenie maszynowe do budowy si艂y marki i聽wzrostu sprzeda偶y
    • Przysz艂o艣膰 IoT
  • 8. Wp艂yw sztucznej inteligencji na gospodark臋 i聽rynek pracy
    • Prognozy wp艂ywu sztucznej inteligencji na rynek pracy
  • 9. Czy Chiny wyprzedz膮 Stany Zjednoczone w聽obszarze sztucznej inteligencji
    • Sztuczna inteligencja zosta艂a uznana w聽Chinach za kluczow膮 technologi臋 przysz艂o艣ci
    • Dane jako paliwo nap臋dzaj膮ce rozw贸j sztucznej inteligencji
    • Najbardziej konkurencyjny na 艣wiecie ekosystem start-up贸w
  • 10. System scoringu spo艂ecznego w聽Chinach, czyli jak powstaje algokracja nowy system spo艂eczno-polityczny oparty na big data i聽sztucznej inteligencji
    • Bardziej egalitarne spo艂ecze艅stwo
    • Promowanie moralnie po偶膮danych postaw
    • Wzrost transparentno艣ci 偶ycia publicznego i聽spo艂ecznego
    • Wolno艣膰 w聽algokracji
    • G艂贸wne ryzyko algokracji, czyli informatyczny demiurg
  • 11. Czy i聽kiedy pojawi si臋 superinteligencja
    • Typy sztucznej inteligencji
    • Scenariusze dla 艣wiata rz膮dzonego przez sztuczn膮 superinteligencj臋
    • Inteligencja zespo艂owa
    • Sztuczna inteligencja i聽p艂ynna demokracja
  • 12. Jakie zagro偶enia niesie ze sob膮 uczenie maszynowe i聽sztuczna inteligencja
    • Uczenie maszynowe powi臋ksza nier贸wno艣ci rasowe i聽p艂ci
    • Ocena parametryczna nauczycieli oparta na big data eliminuje wspania艂ych pedagog贸w
    • Algorytmy promuj膮 niemoralne zachowania na wielk膮 skal臋
    • Algorytmy nap臋dzaj膮 kryzys w聽szkolnictwie wy偶szym
    • Co z聽tego wynika
  • 13. Wolno艣膰 czyli o聽tym, jaki b臋dzie g艂贸wny wp艂yw sztucznej inteligencji na modele biznesowe i聽na cz艂owieka
    • Zdolno艣膰 do budowania piaskownicy i聽zgodnego bawienia si臋 w聽niej z聽innymi
    • Umiej臋tno艣膰 tworzenia i聽stosowania modeli XaaS
    • Apifikacja kultury korporacyjnej
  • 14. Praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji i聽uczenia maszynowego
    • Funkcje wewn臋trzne i聽administracyjne
    • Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi
    • Analityka biznesowa
    • Rozw贸j oprogramowania
    • Marketing
    • Nowe modele biznesowe
    • Firmy rozwijaj膮ce sztuczn膮 inteligencj臋 i聽uczenie maszynowe w聽Polsce
  • 15. Big data. Dlaczego inwestycja w聽infrastruktur臋 AI jest kluczowa
    • Fundamenty
    • Kluczowe wyzwania architektury ekosystemu big data
    • Umys艂 cz艂owieka a聽infrastruktura AI
    • Podstawowe elementy nowoczesnej architektury infrastruktury big data i聽AI
    • Kluczowe za艂o偶enia w聽przygotowaniu odpowiedniej infrastruktury danych
  • 16. Ucieczka w聽przysz艂o艣膰 jak automatycznie modelowa膰 dane behawioralne studium przypadku Synerise Monada
    • Jakich rezultat贸w powinni艣my wymaga膰 od nowoczesnej architektury dla rozwi膮za艅 z聽zakresu sztucznej inteligencji
    • Nienadzorowane uczenie maszynowe w聽czasie rzeczywistym na du偶膮 skal臋
    • Kultura MLOps
    • Praca nad budow膮 modelu AI, jego trenowanie i聽ewaluacja
    • Narz臋dzia automatyzuj膮ce prac臋 data scientist贸w
    • Systemy czasu rzeczywistego i聽ich ograniczenia
    • Kluczowe kompetencje zespo艂u data science stanowi膮ce wewn臋trzny know-how
    • Odkrywanie nowych zastosowa艅 biznesowych AI
  • 17. Internet zdecentralizowany a聽sztuczna inteligencja
  • 18. Wywiady z聽ekspertami
    • Deep tech. GPT-3. AGI. Kiedy AI przekroczy mo偶liwo艣ci cz艂owieka?
    • Rozmowa ze sztuczn膮 inteligencj膮 stworzon膮 przez OpenAI
    • Dzisiaj w聽firmach obowi膮zuje zasada przede wszystkim klient (client first). Jutro najwa偶niejsz膮 zasad膮 b臋dzie przede wszystkim dane (data first). Rozmowa z聽Jackiem D膮browskim, Chief AI Officer, Synerise
    • O tym, jak internet rzeczy zwi臋ksza efektywno艣膰 firm i聽satysfakcj臋 klient贸w, ale tak偶e prowadzi do powstania pokolenia D.
    • Rozmowa z聽Aleksandrem Poniewierskim, partnerem i聽globalnym leaderem internetu rzeczy w聽EY
  • Zako艅czenie
  • Appendix: Najciekawsze przyk艂ady zastosowania sztucznej inteligencji w聽praktyce
  • Lista zawod贸w, kt贸re znikn膮 z聽powodu rozszerzania si臋 wp艂ywu sztucznej inteligencji
  • Spis organizacji zajmuj膮cych si臋 AI na 艣wiecie
  • Najwa偶niejsze konferencje AI na 艣wiecie
  • Literatura
  • O partnerze wydania
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Algokracja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.