reklama - zainteresowany?

Afirmacje. Afirmacje bogactwa - Onepress

Afirmacje. Afirmacje bogactwa
mp3
Autor: - Maxx-Audio
ISBN: 9788726480474
Format: mp3
Data wydania: 2020-10-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 5,99 zł

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje bogactwa

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które może realnie przybliżyć do osiągnięcia upragnionej zmiany.

W nagraniu Afirmacje bogactwa" słuchacz odnajdzie zdania skupiające się na przyciąganiu pieniędzy. Osoby cierpiące na niedostatki finansowe mogą znaleźć inspirację do pracy nad swoim dobrobytem, albowiem afirmacje tu zawarte wymierzone są w osiągnięcie bogactwa.

Sesję afirmacyjną warto wzmocnić wizualizacjami - wyobrażać sobie, że cel został już osiągnięty i próbować poczuć pozytywne emocje z tym związane.

Nagranie składa się z afirmacji klasycznych, czyli treści odbieranych świadomie, a także przekazu podprogowego, który odbierany jest poniżej świadomej percepcji słuchowej.

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje bogactwa

 

Osoby które kupowały "Afirmacje. Afirmacje bogactwa", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje bogactwa

Spis treści

Afirmacje. Afirmacje bogactwa Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Afirmacje. Afirmacje bogactwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.