reklama - zainteresowany?

Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego - Onepress

Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego
Autor: Domański Piotr, Domański Maciej
ISBN: 978-8-3756-1392-6
stron: 600, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,35 zł (poprzednio: 59,71 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,36 zł)

Dodaj do koszyka Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego

Tagi: Języki obce | Kompetencje osobiste

Active English at Work stanowi nowe wydanie cieszącej się dużą popularnością książki Piotra Domańskiego zatytułowanej English for Active Communication. Książka zawiera terminy, wyrażenia, zwroty, idiomy używane podczas prezentacji, negocjacji, spotkań czy konferencji oraz podpisywania umów, kontraktów i porozumień.

Niniejsze wydanie zostało wzbogacone o nowe, obszerne tematy dotyczące: marketingu i reklamy, finansów i bankowości, uczestnictwa w konferencjach. Ponadto w części 5 zostały dodane aneksy z najczęściej używanymi terminami i zwrotami z dziedziny nauki i techniki, których znajomość we współczesnym świecie jest niezbędna.

Książka stanowi znakomite i całościowe kompendium fachowego języka angielskiego, którego znajomość pomoże czytelnikom w karierze zawodowej.

Dodaj do koszyka Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego

 

Osoby które kupowały "Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego", wybierały także:

  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
  • Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
  • ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego

Spis treści

Dodaj do koszyka Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.