reklama - zainteresowany?

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie - Onepress

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
ebook
Autor: Paweł Krzyworączka
ISBN: 978-83-283-3658-2
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2017-05-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie

Tagi: E-biznes | Mała firma | Obsługa klienta | Zarządzanie

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiÄ™biorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnoÅ›ciÄ… wiesz, jakie sÄ… niezbÄ™dne skÅ‚adowe Twojego sukcesu: to Å›wietny produkt, sprawny marketing, no i oczywiÅ›cie dobrze napisane oprogramowanie, dziÄ™ki któremu klient bÄ™dzie mógÅ‚ sprawnie poruszać siÄ™ po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowanÄ… transakcjÄ™. Czekaj, czekaj... Czy coÅ› nam po drodze przypadkiem nie umknęło? JakieÅ› sÅ‚owo... Ważne sÅ‚owo. UżyliÅ›my go, wymieniajÄ…c warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To sÅ‚owo to: KLIENT. Pisany dużą literÄ…, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to wÅ‚aÅ›nie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć Å›wietnÄ… ofertÄ™, najnowoczeÅ›niejsze, najskuteczniejsze narzÄ™dzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeÅ›li Twój poziom obsÅ‚ugi Klienta leży i kwiczy.

PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwÄ… pasjÄ… obserwuje dwustronne relacje miÄ™dzy sprzedajÄ…cymi i kupujÄ…cymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsÅ‚ugÄ™ Klienta we wÅ‚asnej firmie, starajÄ…c siÄ™ eliminować bÅ‚Ä™dy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doÅ›wiadczyÅ‚. ChÄ™tnie porównuje relacjÄ™ kupujÄ…cy-sprzedawca do zwiÄ…zku miÅ‚osnego, zaznaczajÄ…c przy tym, że to sprzedajÄ…cy musi siÄ™ bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z TobÄ…? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a nastÄ™pnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miÅ‚ość rozkwitÅ‚a i przeksztaÅ‚ciÅ‚a siÄ™ w zwiÄ…zek na caÅ‚e życie? JeÅ›li tak, jeÅ›li masz naprawdÄ™ poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie siÄ™gnij po książkÄ™ PawÅ‚a KrzyworÄ…czki!


PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka — absolwent krakowskiej AGH i jej byÅ‚y pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiÄ™biorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnieÅ„ z zakresu psychologii obsÅ‚ugi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. BÄ™dÄ…c wÅ‚aÅ›cicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (ebiznesy.pl), jest zaÅ‚ożycielem i administratorem prawdopodobnie najwiÄ™kszego polskiego forum e-biznesu (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci. Także w obsÅ‚udze Klienta.

Dodaj do koszyka 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie

 

Osoby które kupowały "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie

Spis treści

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie eBook -- spis treści

Wprowadzenie (7)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)

  • Stwórz doskonaÅ‚y produkt lub usÅ‚ugÄ™ (35)
  • Znaj doskonale swoje produkty (38)
  • UÅ›miech (41)
  • Entuzjazm (44)
  • Klient Twój Pan, Klient zawsze ma racjÄ™ (?) (47)
  • Pierwsze wrażenie (49)
  • Ubiór i wyglÄ…d w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
  • WyglÄ…d biura, miejsca spotkania (56)
  • Nie spiesz siÄ™, skup siÄ™ na Kliencie (59)
  • Nie ignoruj Klienta (62)
  • Nie mów, że nie masz czasu (64)
  • Nie strasz Klienta (67)
  • Przestrzegaj prawa (71)
  • Mów i pisz prawdÄ™ (74)
  • Daj jak najwiÄ™kszÄ… ilość opcji kontaktu (77)
  • Chat na stronie (79)
  • Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
  • FAQ, pomoc video (83)
  • Usability to też obsÅ‚uga Klienta (85)
  • Dlaczego opisy produktów i usÅ‚ug też sÄ… ważne? (88)

Część II. Droga do rozkochania (91)

  • Odpowiedni jÄ™zyk = jÄ™zyk Klienta (93)
  • Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
  • OkreÅ›l potrzeby Klienta: pytaj i sÅ‚uchaj (99)
  • Nastaw siÄ™ na pomoc, nawet niezwiÄ…zanÄ… ze sprzedażą (101)
  • NiezwÅ‚ocznie realizuj zamówienia (103)
  • BÄ…dź punktualny (106)
  • BÄ…dź elastyczny (108)
  • Pozwól negocjować cenÄ™ i warunki (110)
  • BÄ…dź terminowy (113)
  • Wprowadź procedury (116)
  • Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiÄ…zuj na korzyść Klienta (119)
  • Przyznawaj siÄ™ do bÅ‚Ä™dów (122)
  • Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
  • Przyjmuj zwroty i reklamacje z uÅ›miechem (126)
  • BÅ‚yskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
  • Informuj Klienta o postÄ™pach (131)
  • Szanuj poglÄ…dy Klienta (133)
  • Nie wmawiaj Klientowi, że byÅ‚o inaczej, niż on pamiÄ™ta (137)
  • Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiÄ…zania pod Klienta. Wyprzedzaj myÅ›li i pytania Klienta (142)
  • Nie krytykuj konkurencji, ale jÄ… chwal i polecaj (146)
  • Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
  • Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
  • UmiejÄ™tnie reaguj na krytykÄ™ i zÅ‚e opinie (153)
  • Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
  • "OddzwoniÄ™ do Pana" (159)
  • Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
  • Odpowiednia budowa e-maili (165)
  • Newsletter i mailingi do Klientów (169)
  • Zatrudnij odpowiedniÄ… osobÄ™ (172)
  • StaÅ‚a osoba do kontaktu (174)
  • Nie zmieniaj zdania (176)
  • BÄ…dź aktywny (179)
  • Nie bÄ…dź nadgorliwy, nachalny (181)
  • Szanuj czas Klienta (184)
  • Wypowiadaj siÄ™ zwięźle (186)
  • Wybieraj odpowiednie kanaÅ‚y komunikacji (188)
  • Wejdź w skórÄ™ Klienta (191)
  • Nowy Klient a "stary" Klient (193)
  • Anielska cierpliwość (196)
  • Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)

  • Dawaj GwarancjÄ™ Satysfakcji (205)
  • SÅ‚odkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
  • Spytaj Klienta o radÄ™ (211)
  • Pozwól Klientowi siÄ™ wygadać (212)
  • Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
  • Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
  • Dawaj wiÄ™cej, niż Klient mógÅ‚by siÄ™ spodziewać (218)
  • Stosuj CRM (220)
  • PrzeproÅ›, jeÅ›li trzeba. Nawet wiÄ™cej niż raz (221)
  • Zaprzyjaźnij siÄ™ z Klientem (222)

Podsumowanie (225)

Dodaj do koszyka 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.