70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie - Onepress
ISBN: 978-83-283-3658-2
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2017-05-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?
E-przedsiÄ™biorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnoÅ›ciÄ… wiesz, jakie sÄ… niezbÄ™dne skÅ‚adowe Twojego sukcesu: to Å›wietny produkt, sprawny marketing, no i oczywiÅ›cie dobrze napisane oprogramowanie, dziÄ™ki któremu klient bÄ™dzie mógÅ‚ sprawnie poruszać siÄ™ po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowanÄ… transakcjÄ™. Czekaj, czekaj... Czy coÅ› nam po drodze przypadkiem nie umknęło? JakieÅ› sÅ‚owo... Ważne sÅ‚owo. UżyliÅ›my go, wymieniajÄ…c warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To sÅ‚owo to: KLIENT. Pisany dużą literÄ…, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to wÅ‚aÅ›nie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć Å›wietnÄ… ofertÄ™, najnowoczeÅ›niejsze, najskuteczniejsze narzÄ™dzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeÅ›li Twój poziom obsÅ‚ugi Klienta leży i kwiczy.
PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwÄ… pasjÄ… obserwuje dwustronne relacje miÄ™dzy sprzedajÄ…cymi i kupujÄ…cymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsÅ‚ugÄ™ Klienta we wÅ‚asnej firmie, starajÄ…c siÄ™ eliminować bÅ‚Ä™dy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doÅ›wiadczyÅ‚. ChÄ™tnie porównuje relacjÄ™ kupujÄ…cy-sprzedawca do zwiÄ…zku miÅ‚osnego, zaznaczajÄ…c przy tym, że to sprzedajÄ…cy musi siÄ™ bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z TobÄ…? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a nastÄ™pnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miÅ‚ość rozkwitÅ‚a i przeksztaÅ‚ciÅ‚a siÄ™ w zwiÄ…zek na caÅ‚e życie? JeÅ›li tak, jeÅ›li masz naprawdÄ™ poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie siÄ™gnij po książkÄ™ PawÅ‚a KrzyworÄ…czki!
PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka — absolwent krakowskiej AGH i jej byÅ‚y pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiÄ™biorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnieÅ„ z zakresu psychologii obsÅ‚ugi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. BÄ™dÄ…c wÅ‚aÅ›cicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (ebiznesy.pl), jest zaÅ‚ożycielem i administratorem prawdopodobnie najwiÄ™kszego polskiego forum e-biznesu (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci. Także w obsÅ‚udze Klienta.
Osoby które kupowały "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie eBook -- spis treści
Wprowadzenie (7)
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)
Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)
- Stwórz doskonaÅ‚y produkt lub usÅ‚ugÄ™ (35)
- Znaj doskonale swoje produkty (38)
- Uśmiech (41)
- Entuzjazm (44)
- Klient Twój Pan, Klient zawsze ma racjÄ™ (?) (47)
- Pierwsze wrażenie (49)
- Ubiór i wyglÄ…d w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
- WyglÄ…d biura, miejsca spotkania (56)
- Nie spiesz siÄ™, skup siÄ™ na Kliencie (59)
- Nie ignoruj Klienta (62)
- Nie mów, że nie masz czasu (64)
- Nie strasz Klienta (67)
- Przestrzegaj prawa (71)
- Mów i pisz prawdÄ™ (74)
- Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
- Chat na stronie (79)
- Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
- FAQ, pomoc video (83)
- Usability to też obsługa Klienta (85)
- Dlaczego opisy produktów i usÅ‚ug też sÄ… ważne? (88)
Część II. Droga do rozkochania (91)
- Odpowiedni język = język Klienta (93)
- Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
- Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
- Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
- NiezwÅ‚ocznie realizuj zamówienia (103)
- Bądź punktualny (106)
- Bądź elastyczny (108)
- Pozwól negocjować cenÄ™ i warunki (110)
- Bądź terminowy (113)
- Wprowadź procedury (116)
- Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
- Przyznawaj siÄ™ do bÅ‚Ä™dów (122)
- Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
- Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
- BÅ‚yskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
- Informuj Klienta o postępach (131)
- Szanuj poglÄ…dy Klienta (133)
- Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
- Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
- Nie krytykuj konkurencji, ale jÄ… chwal i polecaj (146)
- Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
- Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
- Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
- Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
- "OddzwoniÄ™ do Pana" (159)
- Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
- Odpowiednia budowa e-maili (165)
- Newsletter i mailingi do Klientów (169)
- Zatrudnij odpowiedniÄ… osobÄ™ (172)
- Stała osoba do kontaktu (174)
- Nie zmieniaj zdania (176)
- Bądź aktywny (179)
- Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
- Szanuj czas Klienta (184)
- Wypowiadaj się zwięźle (186)
- Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
- Wejdź w skórÄ™ Klienta (191)
- Nowy Klient a "stary" Klient (193)
- Anielska cierpliwość (196)
- Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)
Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)
- Dawaj GwarancjÄ™ Satysfakcji (205)
- SÅ‚odkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
- Spytaj Klienta o radÄ™ (211)
- Pozwól Klientowi siÄ™ wygadać (212)
- Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
- Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
- Dawaj wiÄ™cej, niż Klient mógÅ‚by siÄ™ spodziewać (218)
- Stosuj CRM (220)
- Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
- Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)
Podsumowanie (225)