70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie - Onepress
ISBN: 978-83-246-8927-9
stron: 232, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-05-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?
E-przedsiÄ™biorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnoÅ›ciÄ… wiesz, jakie sÄ… niezbÄ™dne skÅ‚adowe Twojego sukcesu: to Å›wietny produkt, sprawny marketing, no i oczywiÅ›cie dobrze napisane oprogramowanie, dziÄ™ki któremu klient bÄ™dzie mógÅ‚ sprawnie poruszać siÄ™ po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowanÄ… transakcjÄ™. Czekaj, czekaj... Czy coÅ› nam po drodze przypadkiem nie umknęło? JakieÅ› sÅ‚owo... Ważne sÅ‚owo. UżyliÅ›my go, wymieniajÄ…c warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To sÅ‚owo to: KLIENT. Pisany dużą literÄ…, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to wÅ‚aÅ›nie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć Å›wietnÄ… ofertÄ™, najnowoczeÅ›niejsze, najskuteczniejsze narzÄ™dzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeÅ›li Twój poziom obsÅ‚ugi Klienta leży i kwiczy.
PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwÄ… pasjÄ… obserwuje dwustronne relacje miÄ™dzy sprzedajÄ…cymi i kupujÄ…cymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsÅ‚ugÄ™ Klienta we wÅ‚asnej firmie, starajÄ…c siÄ™ eliminować bÅ‚Ä™dy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doÅ›wiadczyÅ‚. ChÄ™tnie porównuje relacjÄ™ kupujÄ…cy-sprzedawca do zwiÄ…zku miÅ‚osnego, zaznaczajÄ…c przy tym, że to sprzedajÄ…cy musi siÄ™ bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z TobÄ…? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a nastÄ™pnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miÅ‚ość rozkwitÅ‚a i przeksztaÅ‚ciÅ‚a siÄ™ w zwiÄ…zek na caÅ‚e życie? JeÅ›li tak, jeÅ›li masz naprawdÄ™ poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie siÄ™gnij po książkÄ™ PawÅ‚a KrzyworÄ…czki!
PaweÅ‚ KrzyworÄ…czka — absolwent krakowskiej AGH i jej byÅ‚y pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiÄ™biorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnieÅ„ z zakresu psychologii obsÅ‚ugi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. BÄ™dÄ…c wÅ‚aÅ›cicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (ebiznesy.pl), jest zaÅ‚ożycielem i administratorem prawdopodobnie najwiÄ™kszego polskiego forum e-biznesu (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci. Także w obsÅ‚udze Klienta.
Osoby które kupowały "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)