30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Onepress

ISBN: 978-83-68325-82-9
Format: ebook
Data wydania: 2024-11-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 89,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: jak zbudować bloga z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści
Wstęp………………………………………………………………………………..……7
Dzień 1: Wybór tematyki bloga……………………………………....………..11
Dzień 2: Określenie grupy docelowej………………………………….…….15
Dzień 3: Tworzenie unikalnej marki i głosu bloga………………………19
Dzień 4: Wybór platformy blogowej………………………………………….23
Dzień 5: Zasady tworzenia treści - od nagłówka do zakończenia….28
Dzień 6: Planowanie miesięcznego harmonogramu treści……….…32
Dzień 7: Jak pisać angażujące posty?.............................................37
Dzień 8: Badanie słów kluczowych z pomocą ChatGPT………………42
Dzień 9: Tworzenie swojego pierwszego posta na bloga…….……….47
Dzień 10: Jak znaleźć pomysły na treści?.......................................52
Dzień 11: Tworzenie serii artykułów………………………………………….57
Dzień 12: Formatowanie i optymalizacja treści………………….………62
Dzień 13: Dodawanie atrakcyjnych obrazów do wpisów………………67
Dzień 14: Budowanie relacji z czytelnikami……………………………….72
Dzień 15: Promowanie bloga na social media………………………….…77
Dzień 16: Jak pisać artykuły evergreen?........................................83
Dzień 17: Optymalizacja pod kątem SEO (Search Engine Optimization)………………………………………………..………………………88
Dzień 18: Pisanie artykułów gościnnych……………....…………………..93
Dzień 19: Wykorzystanie storytellingu w blogowaniu…………………99
Dzień 20: Analiza konkurencji……………………………………………….105
Dzień 21: Tworzenie lead magnet…………………………………………….111
Dzień 22: Jak angażować czytelników?.........................................116
Dzień 23: Budowanie listy mailingowej……………………….………….122
Dzień 24: Wprowadzenie do copywritingu…………..………………….128
Dzień 25: Jak zarabiać na blogu?.................................................134
Dzień 26: Wykorzystanie ChatGPT do optymalizacji starych postów…………………………………………………………………………………140
Dzień 27: Monitorowanie statystyk bloga………………………………..146
Dzień 28: Tworzenie harmonogramu na kolejne miesiące………...152
Dzień 29: Błędy do uniknięcia w blogowaniu……………………….…..158
Dzień 30: Podsumowanie osiągnięć i plan na przyszłość…………..164
Zakończenie…………………………………………………………….…………..169
Dodatek 1: Lista narzędzi wspomagających blogowanie…………....173
Dodatek 2: Przykładowe szablony postów……………………………….180
Dodatek 3: Podstawowy słownik pojęć blogowych i SEO……….….188
Dodatek 4: Harmonogram treści na 3 miesiące……………….……….195
Dodatek 5: Lista stron z darmowymi obrazami………………..……..200
Dodatek 6: Jak napisać skuteczne wezwanie do działania (CTA)?.........................................................................................204
Dodatek 7: Przewodnik po najlepszych praktykach w SEO………..210
Dodatek 8: Jak interpretować statystyki Google Analytics?..........217
Dodatek 9: Przykłady tematów na popularne posty blogowe……..223
Dodatek 10: Spis kontrolny do optymalizacji każdego posta……...231