19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle - Onepress
ISBN: 978-83-957346-3-2
stron: 121, Format: ebook
Data wydania: 2020-08-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 40,75 zł (poprzednio: 48,51 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,76 zł)
To będzie taka książka, jaką sam chciałbym przeczytać, kiedy po raz pierwszy obsadzono mnie w roli menadżera. Z perspektywy czasu wiem, jakich narzędzi potrzebują menadżerowie na początku swojej drogi, jak i ci doświadczeni.
Skuteczni menadżerowie rozumieją swoją rolę w firmie i przywództwie. Dla mnie fakt, że czytasz tę książkę, świadczy o tym, że pragniesz odnieść sukces. Planujesz być skutecznym menadżerem i silnym liderem. To się chwali!
Jest mnóstwo czynników różniących przeciętnego menadżera od silnego i doświadczonego. W wielu przypadkach na to stanowisko awansują osoby, które wystarczająco długo pracowali w firmie. To jednak za mało. To, że znasz jak nikt inny produkty firmy, ludzi w niej pracujących, klientów i serwis, to stanowczo za mało, aby być silnym menadżerem.
Jeśli zostałeś menadżerem, ponieważ:
? byłeś najlepszy w tym, co robiłeś poprzednio (a nie było to kierowanie i zarządzanie),
? kiedyś byłeś gwiazdą w sprzedaży lub
? ktoś zauważył Twój potencjał przywódczy,
to teraz - żaden z tych powodów nie ma znaczenia. To bardzo ważne, abyś zrozumiał, o czym piszę, ponieważ od tego zależy Twój sukces. Albo porażka.
Bez względu na to, jak świetny byłeś w poprzedniej roli, to bycie świetnym menadżerem ma z tym niewiele wspólnego!
W przeszłości Twój sukces zależał prawdopodobnie od tego, co sam zrobiłeś. Teraz będzie zależał od tego, jak będą pracowali Twoi podwładni.
Przygotowałem tę książkę z myślą o:
" Menadżerach sprzedaży o różnym doświadczeniu - szukających narzędzi do pracy z handlowcami, które pozwolą im zwiększać skuteczność i efektywność pracy zespołu handlowego;
" Przedsiębiorcach, którzy są jednocześnie w roli szefa sprzedaży i planują wzmocnić swoje umiejętności menadżerskie w kierowaniu zespołem handlowym.
W mojej mapie świata sprzedaż i zarządzanie handlowcami są proste, "czarno-białe". Ale to moja mapa. Nie musisz się z nią zgadzać. W życiu nie chodzi o posiadanie racji. Miarą prawdy jest jej skuteczność. Jeśli coś jest dobre dla Ciebie i działa - rób tego więcej. Jeśli się zepsuło, napraw. Sprawdzaj, testuj i - na Boga - miej własne zdanie, zanim podzielisz się ze światem opinią.
Przyjemnej lektury.
Osoby które kupowały "19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)