reklama - zainteresowany?

10 zasad dowo - Onepress

10 zasad dowo
Autor: Marcin D
ISBN: 978-83-8322-261-5
okładka: mi
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od stycznia 2023

Spis treści

10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych -- spis treści

Wprowadzenie - jak i dlaczego powstała ta książka

Część I. PROJEKTY NIEREALNE

  • Rozdział 1. Czym są projekty nierealne
    • TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH
    • CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO
    • PODSUMOWANIE
  • Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne
    • JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH
    • DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE
    • DLACZEGO TO NIE MA SENSU
  • Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć
    • PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM
    • JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU
    • 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH

Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS

  • Rozdział 4. Fabryka certyfikatów
    • CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE
    • FABRYKA CERTYFIKATÓW
    • WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY
    • PODSUMOWANIE
  • Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych
    • POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA
    • PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC
    • STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE
    • BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU
    • BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE
    • NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU
    • NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA
    • CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ"
    • UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA
    • ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA
    • NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU
    • PRZEZ KLIENTA
    • PODSUMOWANIE
  • Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo

Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH

  • Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu
  • Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu
  • Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie
  • Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu
  • Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny
  • Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję
  • Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji
  • Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu
  • Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu
  • Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem

Podsumowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.